laupäev, mai 19, 2007

Ajalooeksamist

Politoloogia, informaatika, inka ja keskajalugu on nüüdseks tehtud. Inka oli enam-vähem ja ehk saan punktid kokku ka informaatikas:D

Täna hommikul kell 9 algas ajaloo eksam. Õppida ma selleks suurt ei viitsinud, kuigi sundisin end siiski konspektid läbi lugema. Lõppkokkuvõttes õppisin kella 4-ni hommikul, et siis jälle 3 tunni pärast tõusta. Ei olnudki väga raske, sest unetsükkel on juba mitu päeva täiesti pea peal ja ma magan nii öösel kui päeval oma 3-4 tundi.
Tramm, mis ma usun, on laupäeva hommikuti suhteliselt tühi, oli paksult eksamiks tuupivaid tudengeid täis. Õnneks sain istuda ja lõin ka oma raamatukese lahti, et veidi veel termineid üle vaadata. Ette võttes võin öelda, et suurt kasu sellest küll ei olnud.
Koolis sallis istudes pidime pool tundi niisama ootama, sest kõigile ei jätkunud tekste:D Tegelikult oli see ikka väga ebaaus, sest et enamus sai tänu sellele pool tundi rohkem aega kirjutamiseks. Mina olin loomulikult nende hulgas, kes viimastena tekstid kätte sai.
Nagu ka kohe selgus, polnud sellest jutukesest mingit abi, sest teema, Cistercien'ide mingid püha asjad, olid mulle sama kauged kui tuumafüüsika.
Niisiis polnud valikut, pidi kirjandi võtma. Teema oli: vaimulikud ja mitte vaimulikud 9-12 sajandil läänemaailmas.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et ma lahmisin 7 lehte, sest et kui ma mingeid asju teadsingi, siis nende toimumise ajast ei olnud mul aimugi. Kirjutasin uina-muinat ja esitasin faktide pähe oma oletusi, samuti mõtlesin välja uusi definitsioone. Äkki läheb mõni täppi ka:D
Tõenäoliselt läks see eksam suht aia taha, aga loodetavasti punkte selle ainega ei kaota ja üle 6 tuleb ära.

Üldiselt on siiani kõikidel eksamitel midagi viga olnud. No ei ole head teemad. Kas või tänane ajaloo eksam. Kaks erinevat asja ja teema on ikka põhimõtteliselt sama : religioon.
Tavaliselt on ikka nii, et üks sujet on ühest valdkonnast ja teine teisest. Ju siis õppejõule on usk südamelähedane:D