kolmapäev, mai 16, 2007

Quizist

Täna oli Dogis quiz night ja ma pean tunnistama, et tõsiselt lõbus oli. Küsimused olid kuidagi lihtsamad kui tavaliselt ja meil õnnestus (ilma petmata, kusjuures) 18,5 punkti Jessie'ga saada. Paraku võitjad said kokku 22 punkti ja me jagasime kolmandat ja neljandat kohta. Õnneks oli võitjatiim aga meie tuttav ja kuigi õhtu Jackpot oli vaid 56€, sain ka mina osakese sellest ühe joogi näol endale;)
Dogis rääkisin portugaallasest Marcoga, kes tundus igati tore tüüp olevat. Ajas väga mõistlikku juttu.
Õhtu viis meid edasi aga kuhugi Austraalia pubisse, mille nime ma hetkel meenutada ei suuda. Paraku hakkas mul pea lõhkuma (tõenäoliselt magamatusest, sest pooled ööd on kulgenud õppimise tähe all) ja ma kimasin rattaga koju.

Äge teisipäeva õhtu oli.

PS: Bob, mul on sulle kink;)