neljapäev, mai 10, 2007

Potensiaalsetest üürnikest

Otsustasin suveks korteri välja üürida. Ise ma niikuinii juunist alates siin ei ole ja milleks siis lihtsalt maksta. Paraku olin veidi naivitar ja alahindasin turgu. Panin kuulutuse tõsiselt odava hinnaga - 500 € kuus kõik kommud ja isegi internet sees. Torm on tegelikult päris meeletu.
Iga päev saan vähemalt 7-10 kõnet ja kuigi pooled on enamasti kuulutusest valesti aru saanud, siis on ka juba hetkeks vähemalt 5 inimest seda vaatamas käinud.
Nõme on ainult see, et kõik käivad erineval ajal ja mul peab konstantselt tuba korras olema:S Üleeile käis üks tüdruk, täna käis paarike, homme tuleb üks poiss, reedel üks tüdruk, laup üks kutt lausa Pariisist. Ja mina muudkui passigu.
Täna üks eit ei tulnudki. Ma olin ikka päris vihane, sest oleks tahtnud rattaga sõitma minna:S
Loodetavasti varsti keegi ütleb, et ta on selle üürimisest huvitatud ka. Hetkel selle kohane tagasiside puudub..

Teine nõme asi on see, et inimesed ei vali helistamiseks kellaaega. Täna üks tüüp helistas 8.30. Kõne lõppedes otsustasin edasi magada, sest pidin alles kell 10 ärkama. Järgmine kõne tuli viis minutit enne üheksat. Siis ma loobusin. Aga, et ma päris õppimisvõimetu ka pole, siis panen täna ööseks telefoni hääletu peale;)

Edit: Aga tegelikult on mul endal ka elamispinna probleem. Vaja oleks juuni kuuks Brüsselisse tuba. Palun, palun, palun rääkige oma sõprade ja tuttavatega ja äkki keegi on nõus mulle ühe nurga üürima.