kolmapäev, november 08, 2006

Arstilkäigust

Nagu ikka (ehk siis juba üle aasta) on mul pidev põsekoopapõletik, mis ühelegi antibiootikumile ei allu. Käisin kuu aega tagasi isegi uhkes skänneris, mis ütles, et tõesti-tõesti, mul on krooniline vasakpoolne põsekoopapõletik, aga mäda leidub ka veel otsa ees ja paremal pool.
Minu nina-kurgu-kõrvaarst ise operatsioone ei tee ja niisiis saatiski ta mind oma arstist sõbra juurde. Eile käisin seal konsultatsioonil. Onu otsustas, et mul on lausa kaks põhjust opereerimiseks. Esiteks muidugi põsekoopa loomulike avade suurendamine ja teiseks ninaluu kõverus, mis ei luba ühest sõõrmest korralikult hingata. Lubas kaks kärbest ühe hooga lüüa ja mõlemad korda teha.
Pakuti operatsiooni aega - 22 november. Minu 20-s sünnipäev. Haiglas? No thanks! Lisaks on mul sellel nädalal veel 3 esitlust koolis, niiet muutsin aega ja noa alla lähen 29 nov.
Tegelikult ma täitsa ootan seda operatsiooni. Esiteks muidugi sellepärast, et jälle nina kaudu hingata ja väikesest palavikust vabaneda, aga ka selleks, et näha Prantsuse haiglaid. Huvitav oleks ju teada mitmekesi siin inimesi palatisse topitakse, millised haigla pidzaamad on (operatsiooni ajal peaks ju oma riietus keelatud olema) ja mida näiteks süüa antakse.
Ei tea, kas Eestis on nüüd asi paranenud, sest viimati olin ma seal haiglas 3 aastat tagasi, aga siis oli olukord endiselt mitterahuldav.
Igatahes kui kogemus käes, siis raporteerin:)