esmaspäev, mai 14, 2007

Meieni on jõudnud mussoonvihmad

...ja varsti on juba 24 h järjest ladistanud. Kui ei teaks, et kevad on, siis ütleks, et sajab vist sügisesse. Vihm teeb külmaks. Igatsesin kinnaste järele täna. Temperatuur kukkus oma kümme pügalat. Kummikud kuluksid ka ära. Isegi nahktossud ei ole mõeldud pisikeses jões kõndimiseks. Brotteaux metroojaam jälle uputas (nagu ka sügisel).
Eile õhtul üritasin tänaseks eksamiks õppida. Tunnistan. Ei tulnud väga välja.
Hommikul käisin viimases ajalooloengus enne eksamit. Ausalt öeldes tulevad hirmujudinad peale ajalooeksamite peale mõeldes..

Täna oli Prantsuse poliitika eksam: 1870-1962. Tegelikult tean ma sellest perioodist suhteliselt palju nii faktiliselt kui üldiselt. Kahjuks ainti eksamil aga kahe teksti vahel valida, millele pidi kommentaari kirjutama: Léon Blum ja CDG.
Valisin viimase. Hädaga sain ajaga hakkama, kuigi üle lugeda ei jõudnud.
Nõme on see, et sellel eksamil polnud absoluutselt neid asju vaja, mida ma õppinud olin. Mõni asi õnnestus vahele pikkida, aga enamust fakte, mida ma teadsin, olid tekstis ära toodud.. Eks näis, kunagi 15 juuni saab kõik tulemused teada.
Veel oli nõme eksami aeg: 6-8-ni õhtul.

Homme on informaatika eksam, reedel inka, laupäev keskaja ajalugu, teisipäeval vana-Kreeka ajalugu ja järgmisel reedel rahvusvahelised suhted.

Need kaks nädalat vist mööduvad õppimise tähe all:P


Teate kui hea on tulla vihmasest pimedast õuest olles läbimärg ja minna kuuma vanni...

Ja nüüd õhtu boonus: on esmaspäev, järelikult on mul Desperate Housewives'de uus osa olemas;)