teisipäev, mai 09, 2006

Vähemalt olen motiveeritud!

Täna oli muuhulgas ka esimene koolipäev peale kahenädalast vaheaega. Ilm oli ilus ning tunnid algasid alles 10.20 :)
Tegelikult oli täitsa tore üle kahe nädala inimesi näha ja puhkuse muljeid vahetada.
Kell neli rõõmsalt koju tulles olin juba edasise päevaplaani paika pannud. Õppisin kella 19.15-ni ja siis hakkasin basseini poole liikuma. Mul on laupäeval vetelpäästes eksam ja tahtsin homseks koolitrenniks veidi harjutada.
Minu mäletamist mööda oli see asutus lahti 10-19 ja 19.30 -22. Tegelikult oli muidugi kõik tunni võrra nihkes ja kui ma kell 19.47 ujula ees sildiga tõtt vaatasin, siis selgus, et peaksin 40 minutit ootama. No thanks! Tulin tulema..

Aga kodus (õigemini naabri aias) ootasid mind kutsuvad erkpunased kirsid. Need paar kobarat, mis ma ruttu krabada jõudsin, maitsesid head. Homme jälle! ;)

1 Comments:

Blogger Terje said...

too kirsse!!!:)

11:49 AM, mai 11, 2006  

Postita kommentaar

<< Home