teisipäev, mai 09, 2006

Terje uskumatutest seiklustest

On laupäeva õhtu kell kuus. Rutiinne õppimine ning õhtuks väljamineku plaanide tegemine. Äkki heliseb telefon ja teisel pool toru uurib Terje, mis ma teen etc. Ühel hetkel mainib ta pooljuhuslikult, et ei saa täna minu juurde oma pesu (Terjel pole pesumasinat, aga mul on!) järele tulla, kuna on hetkel haiglas. Mida?! Just-just, neiu jalgrattaga kohtus ühe teise autoga neiuga.. mitte just kõige meeldivamas kontekstis.
Jah, see tüdruk teeb midaiganes, et mind õppimisest võimalikult kaugel hoida:D
Uurisin välja, kus nimetet haigla asub ja jooksin trammi peale. Pool kaheksa jõudsin palatisse, kuid Terjet taheti kohe viia kuhugi scannerisse ja ma pidin ootesaali kolima. 40 minuti möödudes söendasin tagasi Urgance osakonda piiluda. Neiu istub loomulikult rahulikult tilguti all ja scannerist pole veel juttugi olnud. Tüüpiline. Tuleb välja, et muidu kohalike postkontorite kohta käiv lause "Slowly in the morning, and not very fast in the afternoon" osutub kõlbulikuks ka haiglas:P
Neiu ise meenutab kahtlaselt palju krõlli või hamstrit, kes usinasti toiduvarusid põske on kogunud. Tegelikult sai ta karmi hoobi vastu nägu ning ka üks jalg keeldub töötamast. Heidame võllanalju tema scannieri tulemuste üle ja naeratame kelmikalt kenadele meesarstidele. Kalevi komme krõbistades ja laulujoru ajades liigub aeg peaaegu et märkamatult südaöösse. Ka peakangelane ise hakkab löögist vist veidi toimuma ja aset leiavad iga naisterahva tavapärased küsimused a la kuidas ma välja näen? või siis Aga kui ma juuksed nii panen..? Alles siis otsustab arst meid koju lubada. Loomulikult jääb õhku rippuma väike "aga". Kell on väga palju, Terje käia ei saa, raha meil eriti ei ole.. Kuidas kurat me koju saame? Õnneks olid Terje korterinaabril vanemad külas ja kell 1 öösel vurame juba valge sõiduautoga kodu poole.
Pärast pooletunnist jalutuskäiku ning paari prostituudi ja transseksuaalse prostituudi (väga nilbe on kuulda, kuidas üleslöödud "tsikk" sult oma bassihäälel küsib "Ca va?") kohtamist olen õnnelikult kodus ja õppimine võib jätkuda:P