neljapäev, mai 04, 2006

Jälle lennujaamas

Nonii, maksin Elionile 10 krooni ja olen nüüd 24h Tallinna Lennujaama WIFI ala täisõiguslik kasutaja. Poole tunni pärast algab boarding ja senini peab vana hea eestlasliku tava kohaselt "viimast võtma".
Tegelikult mulle ei meeldi lennujaamas oodata, aga isal oli vaja kell 8 juba Pärnus olla ja.. siin ma nüüd olen.
Magada sain kokkuvõttes ainult paar tundi, kuid uni ei kimbuta ja ka päike teeb tuju rõõmsamaks. Tegelikult ma väga kurb ega mossis polegi. Perega sai pisarateta hüvasti jäetud ja kui ma ka Sulle helistaks (mida ma ei tee, sest ma ei taha sind üles ajada), siis vaevalt, et see kõne väga tumedates toonides lõppeks.
Kuigi pean Gatwickis pagasi uuesti üles korjama ja Londoni lennujaamad on tume maa, siis vaevalt, et midagi ekstraordinaarset juhtub (ptui-ptui-ptui) ja kõigi eelduste kohaselt (kui Estonian Air jälle pange ei pane/hiline vms) peaksin juba enne kolme Montpellieris olema.
Head reisi mulle!:)