kolmapäev, aprill 12, 2006

Bakatööst

..loomulikult küll mitte minu omast:P
Otsustasin ühele mehele siin vastu tulla ja veidigi tema abivalmidust ja vaeva nähtut minu suhtes korvata.
Aga uskuge, kuskilt lindilt lastega tehtud intervjuude maha kirjutamine on ikka üks jube töö küll! Ei mäletagi täpselt, mis kell ma korralikult asjaga alustasin, kuid lõpule jõudsin alles kell 3 öösel.
Päris sürr ja naljakas on ööpimeduses kuulda, kuidas 7-aastane poisslaps ütleb: "Siis kui ma kohukesi söön, siis ma võtan kilo juurde. Sest ma ei söö enam kohukesi." Kas mina ka nii vanalt kaloritest mõtlesin? Vaevalt. Kuigi oleks ju võinud.. Võib-olla oleks nüüd olukord parem:P

Üleüldse on rollid vahetunud. Mina, kes ma tavaliselt alati teisi ära kasutan, ole hakanud hoopis teistele asju ära tegema:P
Lisaks intervjuule kirjutasin ka sõbrannale ja ühele vanale klassivennale Eesti kooli jaoks prantsuse keeles essee. Loodetavasti ikka õpetaja usub, et nad selle ise tegid:D

Küll on aga minu magamisreziim sassis. Vähkresin hommikul seitsmeni voodis ilma minutitki suigatamata.. ja kell kaheksa helises äratuskell.
Tegelikult pole hullu midagi, sest 1 tund magada on enesetunde seisukohast raudselt parem kui 3 tundi! :)