laupäev, märts 18, 2006

Ankrumehe rollist

Urmo viskas mulle teatepulga üle ning ma katsun nüüd omadki nelikud ritta seada.

Minu neli töökohta:
Babysitter - õhtusel ajal geniaalne õppimiskeskkond
Põhjamaade Sümfooniaorkestri manager Kadri Tali assistent - kohvikeetmine, nootide kinnitamine..
Tooteesitleja - epilaatorid, saumikserid, triikrauad..
"Kevadlillede" müüja - mäletate neid rinnamärke ja kleepse veel?:P

Neli filmi, mida võiksin ikka uuesti vaadata:

Suvi
Vallatud Kurvid
Bridget Jones's Diary
Les Choristes

Neli teleseriaali, mis meeldivad:

Six Feet Under
Sex and The City
Bad Girls
Friends

Neli lemmiktoitu:
Siinse Saastaka lasagne
Tomatisupp juustuga
Nisutangupuder peekoni ja praetud sibulaga
Gabriele'i tehtud pasta

Neli kohta, kus elanud olen:
Raekoja platsis Tallinnas
Roosikrantsi tänaval Tallinnas
Barbezieux's- pisike linn Lääne-Prantsusmaal
Montpellier's - üliõpilaslinn Lõuna- Prantsusmaal

Neli kohta, kus olen käinud (puhkamas):
Alpides - nii Prantsusmaal kui ka Austrias
Egiptuses
Kanaaridel
Skandinaaviamaades


Neli kohta, kus praegu oleks parema meelega:
Kloogal suvilas
Saunas
Kaisus
Kuskil kohvikus oma tüdrukutega

neli veebisaiti, mida külastan iga päev:

Delfi
Eesti telesaated internetis
Urmo bloog
Kõikvõimalikud lastebloogid

Neli blogijat, kes võiksid ka seda asja teha:
Üldiselt on mul tunne, et kõik tuttavad on seda juba teinud ja olen saanud endale tähtsa ankrumehe rolli.
Aga siiski mainin igaksjuhuks paar nime:
Saatananahk
Flake
VäikePäike
Garf