esmaspäev, märts 13, 2006

Pubekadraamast prantsuse moodi

Sophie ja Nicolas läksid lahku! Pärast 11. kuud käest kinni hoidmist ja Sophie lõputut ootamist.. Kuidas Nicolas küll võis?!
Jah, tegu on mu paralleelklassi inimestega, kes õnnetuseks on Arianne'i sõbrad.
Sophie on tüdruk, kes tuleb Nicolas'i pärast kooli kell kaheksa hommikul (ta enda tunnid algavad esmaspäeval kahest), et vahetundidel viis minutit Nicot kallistada. Sophie on tüdruk, kes armukadetseb, kui mõni tüdruk Nicolas'ga üle viie minuti juttu julgeb rääkida. Sophie on see, kelle üks ja ainus jututeema on tema kullakallis boyfriend ning ükskõik kui armastuse kauge teema sa ka ei võtaks, ikka pöörab ta selle samale rajale. Lisaks jääb Sophie tõenäoliselt istuma, sest Nico'l on vee üks aasta keskkoolis käia.
Nicolas on poiss, kes teeb Sophie'i seljataga oma tüdrukust koguaeg nalja. Nico on see, kes laseb Sophiel end tundide kaupa oodata, Nico on see, kes eelistab iga kell malemängu oma tüdrukuga koos olemisele.
Ja täna hommikul ütles Nicolas meie kõigi ees, et tal on siiber ja et suhe on läbi! Sophie hakkas momentaalselt nutma ja Arianne jäi kirjanduse tundi 10 minutit hiljaks ja seletas õpetajale põhjenduseks, et tal oli hädaolukord. Ma naeran. Kogu see nende "suhe", Sophie täielik pühendumine Nicolas'le ja viimase pidev tõrkumine ning oma tüdruku mõnitamine on mulle alati naeruväärsena tundunud. Kui ma täna julgesin siis mainida, et tegelikult ei ole ju asi niiii dramaatiline, vaatasid kõik mind kui mõrvarit:P Edasi ma enam ei viitsinud ja hoidsin nutunaistest eemale. Mingil hetkel kuulsin veel Sophie seletust Arianne'le, kuidas ta ingliskeele tunnis oma vihikule südameid joonistas. Arianne vastas vist, et väga tore a la midaiganes ja siis Sophie puhkes uuesti nutma, et see ei ole ju hea, kui ma just oma armastuse kaotasin.
Kõige naljakam on tegelikult ta "sõbrannade" kahepalgelisus. Arianne ise mainis mulle, et tema arvates vääriks Nicolas kangelase nime, et niigi kaua vastu pidas, samas kui mina veidi ükskõiksust näitan, peetakse mind rahvavaenlaseks.
Igatahes tõeline draama. Eks näis, millega asi lõppeb:P