kolmapäev, märts 15, 2006

Supist

Hea söök on ikka kõige aluseks. Minu teatav reziim, mille ma nii kuu aega tagasi ette võtsin on rahulikult liiva jooksnud ja enese paitamine toidu abil võib jälle jätkuda:P
Eile käisime Maarjaga sushit söömas (tõsi, see küll eriti nuumata ei tohiks). Hea küll, ma võib-olla ei söö pulkadega väga hästi, aga hakkama saan ilusti ja mingit probleemi pole. Küll aga toodi mulle eile lambist kahvel poole söömingu pealt. Ma solvusin, kahvlit ei kasutanud nimme ja tippi ei jätnud. Maarja virutas veel pärast samale kelnerile uksega selga ka:P
Täna käisin korralikus supermarketis suppi ostmas. Enamasti käin kõrval saastakas süüa ostmas, aga normaalset suppi seal ei müüda. Püreesuppe müüakse siin nagu mahlu. Pakkides. Neid nö tavalisi pakisuppe on muidugi ka, aga seal ei saa mingitest vitamiinidest ja tervislikkusest rääkidagi.
Nüüd on mul kaks liitrit päikesekuivatatud köögiviljasuppi, kaks liitrit tomatisuppi ja ühe liitri shampinjonisuppi. Veidi ehtsat rukkileiba, juustu ning sardiine ja oligi jälle 20 € läinud.
Nüüd peaks mõneks ajaks suppi jätkuma ning kallisse poodi õnneks asja ei ole.