reede, aprill 21, 2006

Nõmenõmenõme!

Kaks päeva on jäänud Eestini, mul algas koolivaheaeg, kusjuures kogu vaheaeg on nö ka kallite õpetajate poolt töödega sisustatud (ikkagi 3 nädalat õppetööd jäi streikide pärast vahele) ja ma olen.. haige. Mis võikski olla parem kui koju tõbisena minna?:P
Kõiges on süüdi ujumine, soojad ilmad ja salakaval tuul. Käisin kolmapäeval tublisti vetelpäästmas. Ujula föön oli katki ning ma ei viitsinud kätekuivatusaparaadi alla väga pugeda ja otsustasin, et ma ei saa ju märgade juuste pärast 25 soojakraadi juures haigeks jääda. Sain küll! Seejuures jääb mulle mõistatuseks, kuidas Hanna talvel Eestis 30 kraadise külmaga ilma mütsita märgade juustega õue läheb ja haigeks ei jää..
Igatahes on mul väike nõme palavik, mis maha ei tapa, aga olemise teeb sitaks, köha, kähe kurk ja kinnine nina. Ja ma TÕESTI ei taha oma puhkust kodus mingisuguse nõmeda haigusega ära rikkuda..
Kui homme hommikul on sama sitt kui täna hommikul, siis lähen arsti juurde!

ja õues on endiselt üle 20 kraadi sooja..