teisipäev, aprill 18, 2006

Lihavõtetest

Minu pikaajalise siinse vaikuse põhjus oli interneti puudumises. laupäeva lõunal käis plaks ja vaene Merxs istus netita kuni eilse õhtuni, mil minu kallis rüütel Terje jalgrattal saabus ja selle 30 sekundiga terveks tegi:P
Mina olin kindel, et ruuteril on miskit viga ja kuna internet on naabrite oma ja naabrid olid Saksamaal, siis ma väga ei tõmmelnud ka. Tegelikult piisas vaid mingi asja refreshimisest:P
Õhtu ise oli hämmastavalt ilus. Aias oli soe ning päikese loojumisvärvid vapustavad. Ka pudel vermutit kulus playlistist laule valides ja neid täiest kõrist üürates üllatavalt kiiresti. Kell 10 panime pilli kotti, haarasime rattad ning sõit läks Terje sõbra filosoofihakatise Davidi juurde. Meie toodud kõige suurem/odavam vastik valge vein joodigi esimesena ära ja edasi olin ma juba suhteliselt purjus ning mingi hetk kella kahe paiku leidsin eneses jõudu ka kojuminekuks. See oli õige otsus, sest hommikul oli kool:P

Ka nädalavahetus üleüldises plaanis kujunes väga kirevalt: laupäeval tüdrukute õhtu Denja juures, pühapäeval püha itaalia söömaaeg ja eile siis see.
Õnneks läheb Terje homme Brüsselisse ning mul on lootust nädala lõpuni korralik olla;)

PS: See aasta oli mul lihavõtetega nii palju ühist, et eile öösel sai Davidi shokolaadijänest nositud. Isegi munad jäid värvimata/koksimata:S