pühapäev, juuni 17, 2007

Raport nädalavahetusest

Uskumatu, aga see kord venib see nädalavahetus küll nagu tatt. Tahaks juba tööle.
Kõik hakkas juba reede hommikul, mil sai end mõnusalt välja magatud, siis linnas väike tiir tehtud ja õhtul Jean-Marci ja ta sõpradega restosse sööma mindud. Käisime ribirestoranis. 14€ eest sai süüa täpselt nii palju kui hing ihaldas. Karamellikastmes liha oli eriti hõrk ja kogused meeletud ning üle pooleteise ribi ma ära süüa ei suutnudki.
Eile käisime ühe linnaosa peol, kus esinesid bändid ja sai odavalt juua. Edasi viis tee ühe tüdruku sünnipäevale. Paraku ei tundnud ma sealt suurt kedagi ja väga huvitav ei olnud ka. Õnneks tahtsid ka sakslased viimase metrooga koju minna, niiet oli põhjust jalga lasta.
Täna oli ka meie tänaval väike linnaosa pidu, kus kõik oma träni müütasid. Midagi peale ühe koogitüki ma sealt siiski ei soetanud.

Tegelikult lugesin nädalavahetusel põhiliselt hoopis Z laenatud Kivirähku "Mees, kes teadis ussisõnu". Väga hea. Tõesti soovitan. Pole küll nii koomiline kui "Rehepapp", aga hõrgust irooniast ja metafooridest kubiseb.
Samuti laenas Y mulle "Wikmani poiste" DVD, mille esimese poole ma endale juba sisse ahminud olen. Hää kraam samuti. Loodetavasti leidub neil parlamendis ka muid häid Eesti asju.

PS: F tõi mulle neljap Eestist musta rukkileiba. Nämm!