pühapäev, juuni 10, 2007

Pikast nädalavahetusest

Nagu te kõik vist teate lahkuvad parlamendiliikmed neljapäevaõhtul kodumaale. Nimelt on neil kohustus ka kodus oma valijatega kohtuda ja X või teiste Eesti saadikute puhul seda va "Eesti asja" ajada.
Estonian Air ledab sellepuhul nädala teises pooles kella poole kaheksa paiku Tallinna.
X läinud, hiirtel pidu. Igatahes tehti vaba päev ka kõigile kolmele X büroo töötajatele.
Niisiis magasingi end reedel mõnustasti välja ja käisin shoppamas. Soetasin endale kaks tööpluusi (punase ja valge), hunniku õhukesi põlvikuid ja spordipoest, kus olid meeletud allahindlused kaks T-särki ja ühed püksid (15€ kokku!!!).
Söögipoes käidud, maabusin koju ja ühinesin Jean-Marci ja Guillaume'ga, kes filmi vaatasid.
Õhtu edenedes läksime välja. Maabusime mõnusas hipilikus baaris, kus Jean-Marcil ka sõbrad ees. Üks neist oli David. Tõenäoliselt minu meesideaal:P Temapoolne liigne ligitikkumine rikkus aga kõik ja õhtu lõppes hoopis kolmekesi. Minu ja Jean-Marci tõi koju hoopis keegi Dirk (muidu ei teaks, aga leidsin kotist ta visiitkaardi), kes oli 40. aastates ärimees. Lahkasime nagu tavaliselt Jean-Marci ja ta tüdruku voodiprobleeme. Et teile selgitust anda, siis peab mainima, et kuigi see on ränk saladus, põeb Isabelle vaginismi ja Jean-Marc on seetõttu konstantselt kiimas ja paneb kõrvalt. Samas ei taha ta Isabelle'i maha jätta, kuna armastab teda ja ei taha talle haiget teha. Raske juhus:D
Igatahes sõidutas see Dirk meid koju ja kell pool seitse uinusin linnulaulu saatel.

Terve laupäevane päev möödus suuresti magades ja uimerdades, kuid õhtul võtsin end siiski kokku ja sõitsin viimasse bussiga kesklinna, et Jean-Marci ja Isabellega ühineda. Läksime baari nimega Courbeau, kus lasti 20. sajandi muusikahitte ja kus kogu rahvas tantsis laudadel ja toolidel. Just siis kui hakkas põnevaks minema, hakkas Isabelle bitchima ja kuna ma ükski ka sinna jääda ei soovinud, siis olin juba kell kolm kodus.

Hetkel on kell pool kuus ja ka täna, tõele au andes, pole ma veel lillegi liigutanud. Plaan on siiski õue jalutama minna. Ehk saab sellest asja.

PS! Reedel jõin ma end esimest korda elus õllest purju (kui koduõlu välja arvata) :P
PS 2! Eile südaöö paiku noogutas mulle tänaval 60. aastates väga uhkes ülikonnas mees. Keegi parlamendi koridoridest?