reede, jaanuar 25, 2008

Eksamitest

Üleeelmine laupäev sain oma esimese eksami tehtud. Seda oli vaja tähistada. Haarasin Silvie ja tolle ühikakaaslase Adriana kaasa ning suundusime Resto pirate'i sööma ning maitserummishotte jooma. Asjale lisas vürtsi, et istusime kõrvuti rugbymeeskonnaga. Igav ei igatahes ei hakanud:D
Õhtu lõppes, nagu tavaks, Siriusel, kus kella kaheni tantsu sai vihutud. Ma polnudki pärast 1. jaanuari suitsukeeldu väljas käinud ja peab mainima, et hoopis teine tera. Ei haisega pärast ja ka kohustuslik dush võib hommikuni oodata:)

Järgmine hommik käisime suure päikesesäraga turul puu- ja juurvilju ostmas ning edasi sisustasin oma aega õppimisega.

Esmaspäeva hommikul ärkasin üles juba 38 palaviku ning suure-suure köhaga.
Hoolimata teisipäevasest arstilkäigust ja rohtudest läks aina hullemaks. Palavik tõusis üsna regulaarselt nii päeval kui öösel 40. ligi. Normaalsed inimesed on selle palavikuga voodis teki all, eks? Paraku minul sellist luksust ei olnud.
Kuna Urmo viibis komandeeringus, pidin ise end nii viinaga hõõruma, teed keetma, õppima kui ka koolis eksameid tegemas käima.
Vahepeal kui pea meeletult valutada lõhkus, palavik lokkas ja ma lihtsalt ei jaksanud voodist püsti tõusta, et endale rohtu tuua, siis hakkas hale ka. Paraku ei muutnud töinamine midagi paremaks ja tuli ikkagi minna kui tahta, et veidigi parem hakkab.
Kõige hullem kõrge palaviku juures on minu meelest igal juhul külmavärinad. Koguaeg oli nii külm, hoolimata meeletult soojast toast, dressipükstest, Urmo fliisist ning mitmetest tekkidest.

Neljapäeva öösel sain esimest korda normaalselt magada ja see märkis ka haiguse selgroo murdmist. Edasi oli mul juba alapalavik, meeletu peapööritus ning silme ees mustaks minek. Just sellises seisundis sooritasin ma veel kaks eksamit.
Vist ei pea mainima, et KÕIK eksamid eranditult läksid minu meelest ikka väga halvasti. Ehk õpejõud päris nii karmilt ei arva ning mind mõnest ainest ikka läbi laseb...