laupäev, veebruar 16, 2008

Järjekordne semester edukalt sooritatud

Vaatasin enne veidi oma blogis ringi ning lisaks hulgale hooletusvigadele märkasin, et polegi oma sessist, õigemini küll selle tulemustest kirjutanud.
Sess läks hästi. Jah, ma tean küll, mis ma ise oma sooritustest pärast eksameid arvasin ja tegelikult pole ma siiani arvamust muutnud, sest töid ja parandusi ma näinud pole, aga õppejõud nägid aratavasti veel hullemaid :P
Keskmine hinne oli mul 13,46, mis on väga-väga hea tulemus arvestades kohalikke hindamistraditsioone. Selle semestri võib tunduvalt lõdvemalt võtta;) Sellise keskmisega kindlustan ma endale ka loodetavasti hea koha California ülikoolis. Loodetavasti saan kampuse oma esimese kahe valiku seast;)
Kõige rohkem üllatas mind avaliku halduse 13 ja võrdleva poliitika 12, 5, kus ma oma arvates päris suure osa kirjanidst teemast mööda kirjutasin.
Suur vahe minu arvamusel oma eksamitest ja õppejõudude oma näitab ehk veel kord politoloogia kui aine subjektiivsust, kus Prantsusmaal kasutatakse peaaegu eranditult hindamiseks vaid kirjandeid. Hea küll, meilt ei oodata päris filosoofilist laadi kirjatükke, aga iga kirjandi puhul sõltub hinne väga suuresti hindajast kui konkreetsest inimesest, kellel on omad eelistused, tõekspidamised jne.
Õnneks pole mul põhjust vinguda ja ma eksin hea meelega oma võimete hindamisel sedapidi ka edasi !:)