pühapäev, veebruar 10, 2008

Poed - see on elu:D

Prantsusmaal on kaks korda aastas pea 6-nädalased suured allahindlused. Talvine saab kohe-kohe läbi ja ma olen sellest sõna otseses mõttes viimast võtnud.
Paraku jäin osadest soovitud asjadest küll ilma, sest sess ja haigus ning siis Eestis olek ei võimaldanud mul õigeaegselt rünnata. Peale ühe tõeliselt ilusa seeliku mul õnneks siiski millegi pärast süda ei kripelda. Otse vastupidi, kuna tegu on allahindluste viimaste päevadega, siis kõiki juba allahinnatuid hindu on veelgi alandatud. Tehingud olid head.
Võidab see, kellel on suures kõige rohkem asju ehk siis mida Merxs poest ostis:
- suusapüksid:100 eurosed 60-ga. Tegu on väga kvaliteetse tootega ja mina väga rahul. Uued suusasokid soetasin samuti.
- kolm paari jalanõusid: saapad (30% algsest hinnast), tennise moodi nahast papud, mida mul küll otseselt vaja polnud, aga mis lihtsalt olid niii odavad:P (20%) ning suvised papud (6€).
- üks seelik. Must pikk, pigem pidulikum seelik. Just selline nagu mul vaja oli (30% esialgsest hinnast) :)
- vähemalt kuus pluusi. Kallim neist maksis 15 €, odavaim 5€.
- sametjakk. 14 € ehk ei kommentaari:D
- nahast käekott (50%)
- Kõige rohkem raha läks pesu peale. Midagi pole teha, ilus pesu on nõrkus. Niisiis soetasin endale 80€ eest kaks rinnahoidjat ja neli paari püksikuid. Pooled neist on Calvin Klein, mis on muidu teatavasti üpriski kallis firma.
- kolm mütsi ja paar kindaid. Pole minu süü, et talvised peakatted on kõik vähemalt 70% alla hinnatud:D

Rohkem ei tule hetkel meelde:P Tegelikult on seda küll jube palju, aga niii hea on oma uute riietega väljas käia ja end hästi tunda. Kahju, et kaubanduskeskuse uksel pole listi, kuhu enda nime nagu kasiinodes saaks kirja panna. Ikka selleks, et mind sinna sisse ei lastaks:D