laupäev, veebruar 02, 2008

Teateid Eestist

Tallinna lennujaam üllatab tasuta wifiga. See on neist igal juhul ülimalt nunnu, sest enamasti kasseerivad sellised kohad interneti eest müstilisi summasid.
Saigi mu kaks nädalat siin Eesti läbi. Kahjuks mitte just nii nagu ise lootsin. Veel ei tea ja arsti juurde saab alles esmaspäeval, aga midagi kopsupõletiku sarnast mind siiski kummitab. Loodetavasti pääsen kergelt!

Esimene nädal oli lihtsalt super tore. Kuna olin Lyonis tublisti haige olnud, otsustasin aja maha võtta nin Kloogal tiksuda. Ma lihtsalt jumaldan köögipliiti ning ahju ja kaminaid. Ei taha mõeldagi oma Lyoni kodu vastikult rõskele õhule. Kuna tegu oli töönädalaga, siis veetsin päevad enamasti üksi. Magasin välja, tegin pliidi alla tule, lürpisin kohvi köögi põrandal lehti lugedes. Igapäev käisin rannas luikedel külas ning tegin kohalikus külas suuri ringe. Headel päevadel oli isegi korralik lumi maas.
Eelmine neljapäev käisime isa sünnipäeva puhul Estonias Don Quijote balletti vaatamas ning pärast Vene restoranis Klafira boeufi söömas. Lihtsalt super! Mõlemad siis. Ballett oli tõeliselt nauditav ning üle tüki aja saime terve perega rahulikult, ilma tülitsemata, söömas käia. Väga positiivselt jäi kogu õhtu meelde. Plussina oli Kloogal meeletult ilus lumesadu ning paks lumi maas. Kahjuks muutus linnas see lumi jubedaks märjaks olluseks, mis mu varbad uhketes sukksaabastes läbimärjaks tegi.
Laupäeval tulid issile külalised ning meie emmega askeldasime rohkem toimkonnas. Valmis kolmekäiguline õhtusöök 12-le: praetud maks sibulaga, kana sinihallitusjuustu kastmes ning ahjuõun jäätisega. Kõik kiitsid ning jäid rahule. Issi sõbrad on toredad ning nalja sai palju:) Vaatasime Eurovisiooni, limpsisime häid jooke ning juttu jätkus kauemaks. Boonusena ei jäänud keegi väga täis ning kõik märkasid õigel ajal koju ka minna.

Pühapäeva hommikul ärkasin suure-suure peavalu ning korraliku palavikuga. Ei kujuta ette, kas sain kuskilt külma või kimbutab viirus, aga terve see nädal on möödunud haiguse tähe all. Palavik polegi teab mis kõrge ja rögane köha väga tüütav, va hommikuti, aga enesetunne on lihtsalt kohutav. Selline väsimus ja nõrkustunne. Tartusse minekust ei olnud juttugi. Põhiliselt lamasin voodis, lugesin raamatut ja vahtisin telkut. Kuhugi õue oli väga raske end minema sundida.
Kolmapäeval sain suure köha kiuste vanaemaga Draamateatris Voldemari vaatamas käidud. Väga hea lavastus ja väga head näitlejad! Soovitan kindlasti.
Neljapäeva õhtul sõitsin Pelgulinna Hannale külla. Väga armas pesa on neil. Jõime veini ja sõime isetehtud saiakesi õdusas ahjusoojas toas.
Reedel istusin Kanniga paar tunnikest Mauruses. Õnneks sai õhtul hilja veel Keilas poes käidud ja alkovarud ära ostetud. Õnneks sellepärast, et olin kindel, et mu lend on pühapäeval. Eile öösel hakkasin igaks juhuks kontrollima. Tuli välja, et ikka laupäeval:P Siis läks kiireks. Ruttu pakkima ja pesu pesema jne.
Täna hommikul käisin veel rannas luiki söötmas ning siis sööstsimegi issi musta välguga lennujaama. Hoolimata kartusest hilineda, oleks võinud tunduvalt hiljem välja tulla, sest mul kulus autouksest oma lennuväravasse jõudmiseks 6 minutit. Selle aja jooksul siis nii check-in kui turvakontroll. Väikesed lennujaamad on head ! :)
Lennukis kavatsen Marie Claire'i lugeda, tukuda ning Londonilennujaamas kindlasti Body Shopi külastada.
Loodetavasti kehvapoolne tervislik olukord väga enesetunnet ei sega ja kõrvad ülemõistuse lukku ei lähe.