laupäev, mai 13, 2006

Koolikoori kontserdist

Ma veetsin eile kooli territooriumil järjest kokku ei rohkem ega vähem kui 13 tundi. (Meenutab seda aega, kui veel põhikoolis sai klassiõhtuid organiseeritud ning saali kaunistatud:D)
Tunnid olid nagu ikka 8-5ni, siis kaks tundi raamatukogus ja siis peaproov ning kontsert.
Tegelikult ei viitsinud ma üldse sellest jurast osa võtta, kuid kuna ma olen terve kooliaasta teisipäevade lõunapausid proovides veetnud, tunduks patt olnud mitte kogu värki nö "valideerida". Sõnu ma eriti peast ei osanud, aga see ei seganud mul keskel esireas säramast:P
Võrreldes proovidega kukkus kõik üllatavalt hästi välja ja laval end rütmis vabalt liigutada oli üllatavalt nauditav võrreldes Ellerheina akadeemiliste kontsertitega (mis siiski, olgem ausad, andsid tunduvalt suurema elamuse).

Eriti rõõmu valmistas seik kui Nicolasega kehalise kasvatuse õpetajale head õhtut soovisime ja saime vastuse "Au revoir, les enfats" ehk siis tõlkes "Head aega, lapsed". Ma saan aasta lõpus 20, gaaddeeem!