neljapäev, november 15, 2007

Kalevi võit!

Eelmise nädala lõpu peale sai mulle teatavaks tõsiasi, et BC Kalev tuleb teisipäeval Villeurbanni et Asveli vastu lahing pidada. Nonii, kohe algas mobiliseerimine! Lõpuks saime kokku 10 eestlast. Päris hea tulemust, arvestades, et meid muidu siin 9 on:D
Tänu kallile issile, kes omab mõningaid tutvusi, anti meile lausa tasuta piletid! Kuigi pidime istuma ülemisel tribüünil, sai korralikult kaasa elatud. Hääle karjusid kähedaks mina, Inks, Silvie, Kadri, Tanel, Kristan, Liis, Helen, Rauno ja Rutt.
Algus ei olnud just paljutõotav. Kohe alguses jäi Kalev 10 punktiga taha. Edasi läks ainult paremaks. Vahepeal oli edu juba nii suur, et närvipingegi langes. Õnneks Eesti poisid hoolitsesid selle taastõusu eest kaotades imekiiresti kogu edu:P Lõpp oli juba nii närviline, et pulss oli 200 ja jalad värisesid. Minul! Ma loodan, et mängijatel ei värisenud:P

Jälle sees!

Igatahes karjuda sai meeletult. Samuti lippudega vehkida ning terve väljaku ainsat pasunat tuututada. Kohati oli tunne, et karjusime 2500 pealise prantsuse publiku julmalt kümnekesi üle. Isegi SL Õhtuleht on märkinud, et "teise poolaja algul läks Kalevi mäng juba nii ilusaks, et isegi kümme mängu vaadanud kohaliku Eesti tudengi hääl ülemiselt tribüünilt vahepeal vaikse kodupubliku seast kostus." Tegelikult kostus meie hääl kogu aeg. Kohalik publik ärkas alles lisaajal. Meie õnneks tegi Asvel ise päris palju bläkke ning võit tuligi meie õuele! 95-91!
Mänguelamus oli igatahes super. Ma polnud kunagi vist millelegi niimoodi kaasa elanud:D Tunne oli õite ülev! :P
Igatahes mängu lõpus plaksutas kogu Kalevi meeskond meile! :)

meie maskott! :P


Edasi jooksime juba mööda väljakut ringi. Lõime peatreeneriga patsi ja tegime nii Matici kui Kanguriga pilti.

Nuusutan päevakangelase Kanguri kaenlaaluseid:P Oli higine küll!

Kahjuks poistega pidutseda siiski ei õnnestunud, kuigi algselt oli ka see plaanis. Pool klaasi veini oli kõik, mis neile anti. Edasi oli juba öörahu. Ometigi on nüüd mul Kalevi meeskonna massööri telefoni nr:D Meie ise istusime Dogis ja Wallace's kella kaheni.

Järgmine päev kell 8 oli mul komparatiivses poliitikas suuline esitlus. Esiteks jäin tundi pool tundi hiljaks, kuna magasin sisse. Teiseks võite ise arvata, kas ma hommikul rääkimise asemel ainult rögisesin ja kahisesin või mitte:D

PS! Nii koledaid tantsutüdrukuid kui Asvelil polnud mina veel enne näinud! Mõned tibid olid ikka tubli 20 kg ülekaalus ja ka tantsukava oli neljanda klassi tasemel. Ausalt!