teisipäev, september 22, 2009

j2lle 6htu sisustatud

T2na 6htul oli mul valida, kas minna baari quizile ja kulutada v2hemalt 6 eurot v6i minna Sibi juurde ja teenida kolme tunni eest 20 eurot. Valisin viimase ning nii l2kski Sib Dogi minuta. Selle n2dala s88giraha olen igatahes kuhjaga ise teeninud nende paari siin vedetud tunniga :)
Tegelikult peaksin ma seda tobedat magistrit88d lugema, mille kohta ma pean esitluse ja teatava retsensiooni reedeks tegema. Humanitaarabi manageride v2lja6ppe ja standardisatsioon. Annab ikka jubedamat teemat rahvusvaheliste suhet vallas v2lja m6elda.. Samas, on kohe miskit selles aines tehtud ja rahu maa peal. T2na oli mul kolme tunnine politiques publiques logen. Huvitav, kuidas see eesti keeles k6laks? Avalik poliitika? Tundub kuidagi vale.. Igatahes on see vist kyll yks maailma igavamaid loenguid. Yldse on nii pikki loenguid t2iesti m6ttetu teha, sest kuigi on loengute arv selle v6rra v2iksem, ei suuda sa niikuinii nii pikalt konstantselt keskenduda. USA 50 ja 80 minutlilised loengud olid puhas r66m selle piina k6rval siin.

K2isin t2na oma esimesel t88intervjuul yle pika aja. Lapsehoidja koha siis. Kuna pere tahab asja ametlikult ajada, siis vaevalt, et nad mind v6tavad, sest v2lismaalastega on paratamatult rohkem paberimajandust. Ometigi on kaks teist pere ka huvitatud. Hetkel loodan perele, kellel on yks 10-aastane tytar, teine variant oleks kolmelapseline pere. Mina, kuue, kaheksa ja yheteist aastane..oeh. Eks n2is.. Internetti ei saa me vist kyll koju kunagi..