neljapäev, september 17, 2009

Rien de nouveau

Peale Celine vanemate, ei hellita meid ka vana "armas" prantsuse byrokraatia. Algse plaani j2rgi pidime eelmine laup2ev interni saama. L2ks aga nii nagu alati.
Kuna elame vanas majas, pole korterisse jooksvad telefonikaablid vastavuses t2nap2evase tehnoloogiaga ja nii siis on vaja koridorist uus kaabel korterisse vedada. Iseenesest pole see ju eriline probleem. V2ike auk seina puurida, kaabel sisse tuua ja ongi k6ik. Ometigi, ometigi on selle pisikese asja jaoks vaja yhe paberiga s6na otses m6ttes m88da laia Prantsusmaad ringi joosta. Et koridoris puurida, tuleb saada majahaldaja n6usolek. Et korteris yks auk teha, tuleb saada korteriomaniku n6usolek. Ainult, et agentuur, kelle kaudu korter yyritud sai, ei anna meile omaniku kontakte ja sealne asjaajamine nede kaudu v6tab vist kyll n2dalaid. Peale k6iki neid allkirju on veel vaja leida ka sobiv aeg, millal interntipakkuja saaks kogu seda puurimist teostama tulla, niiet kui oktoobriks neti saame, oleme vist kyll 6nnega koos.

Muidu on elu hetkel rahulik. Koolis veel v2ga midagi tegema ei pea, ainutl hirmutatakse magistrit88ga ja juba n6utakse sellekohaseid ideid ja plaane. Praktikat peaks hakkama vaikselt otsima. Hetkel olen rohkem r6hku pannud lapsehoidja koha otsimisele. Minu suureks 6nneks kohtusin teisip2eval baaris ammuse tuttava Sibiga, kellel kaks last. Jutu k2igus mainisin, et otsin v2ikst t88otsa ja nii l2kski, et temaga baaris joomise asemel, hoian ma reede 6htul/88sel hoopis tema lapsi. See saab olema uus kogemus, sest Sibi poisid on 9 ja 11 ja minu senised kogemused piirduvad pigem alla nelja-aastastega. Loodetavasti l2hevad aga suuremadki mitte v2ga hilja magama ja ma saan omi asju teha samal ajal selle eest raha saades. Ma ei kysinud kui ta palju ta maksaks, aga loodame parimat ;)

Paraku ongi minu t2nane aken otsa saanud ja koolip2ev, kus mul on praktiliselt non-stop tunnid kella 10st 21-ni, j2tkub. Homme 6htul, Sibi juures netis olles, j2tkan.