reede, mai 08, 2009

Varastatud ja taasleitud rahakott

Eile oli hea päev kuni...
Sain teisipäeval suure surmaga oma essee valmis ning kolmapäeval jäi ainult tundides käimise rõõm. Oma juura klassi jaoks seaduseelnõusid läbi lugedes valdas mind imeline tunne. Ei tea, kas tegu on sellega, et seadused puudutasid Valgevenet ja vähemalt kontekst tuttav, aga tundus et ma olin suhteliselt ainuke, kes asjale pihta sai.
Pärast seminari läksin õppejõult oma esimese bill assessment hinnet küsima, mis valmis ülejala ja pooleldi A. kirjutatuna kuna mul oli tõsine palavik sel perioodil. Küll keerutas ja keerutas ning rääkis mulle, kuidas ma peaks sellele teemale rohkem keskenduma ja sellest ka oma final paperi kirjutama. Kuna ta mulle kohe üldse ei tahtnud hinnet anda, mõtlesin et asi ikka väga hull. Kui kõik teised aga klassist lahkusid, siis teatati, et A. Õppejõud polevat lihtsalt tahtnud teiste ees seda öelda, sest paljud said halvad hinded. See kohe tegi päeva!
Helistasin A-le ja leppisime kokku, et seda peab tähistama. Lubasin Deltacos välja teha vms :D Enne aga pidime tennist mängima minema. Kui hakkasin siis asju seljakotti ümber tõstma, avastasin, et rahakott on läinud. Nii oligi. Keegi oli raamatukogus mu kotist rahakoti ära tõmmanud, kui ma WC-s käisin. Ma olen kuid oma kotti tooli peale jätnud ja midagi pole juhtunud ja nüüd siis see.. Irooniline on muidugi see, et mul pole juba viis päeva sentigi sularaha seal sees olnud, aga just enne raamatukokku tulekut võtsin 40 taala välja :D
Nojah, siis läks pankadele helistamisega kiirelt. Tuleb välja, et ID kaarti ei saagi telefonitsi sulgeda..
Mis seal siis ikka. Kuna mul sentigi raha polnud ja ka ühtegi kaarti mitte, siis ei saa ma ka millegi eest maksta. Pärast tennist läksime hoopis korralikku Mehhiko restorani mitte Deltacosse, A raha eest. Täna ostis Celine mulle süüa ;)

Täna mõtlesin siiski korraks raamatukogust läbi hüpata ja vähemalt vargusest teada anda. Ja tuligi välja, et keegi oli selle leidnud ja nende kätte toimetanud. Raha oli muidugi läinud, aga kõik muu alles. Hea meel oli Eesti telefoni sim-kaardi ja ID-kaardi üle, sest mõte sellest, et peaks passi koguaeg kaasas kandma, küll tore ei tundunud. Pangakaartidest on aga muidugi kahju. See saab üks paras kammajaa olema, et uus krediitkaart Eestist siia saada. Ma muidu nii väga ei pingutakski, aga teades, et ma pean juuli kuus 30 tunnise reisi ette võtma koos mitmete vahemaandumistega, on parem ettevaatuse mõttes vähemalt mingitki pangakaarti omada kui kuskilt peaks maha jääma vms.

Nokk kinni, saba lahti. Mul ei tulnud mõttessegi mitte kaarte sulgeda kui kott läinud oli, aga nüüd jama kui palju. Kiire reageering ei ole alati hea :D

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Asoo, tuled alles juulis? Mis juuniks plaanid? Ma olen 6. juunist Washingtonis kahekuises suveülikoolis, nii et kui DC-sse peaksid sattuma...

4:54 PM, mai 08, 2009  
Blogger merxs said...

Oo, tõenäoliselt küll ei satu, sest kool kestab poole juunini ja ka siin pool kallast on vaja veel palju asju ära teha. Eelkõige muidugi Vegast vallutada. Aga augustis näeme, raudpolt! Tahan muljeid vahetada :)

2:46 AM, mai 09, 2009  

Postita kommentaar

<< Home