neljapäev, mai 07, 2009

Maydays!

Reedel sokutasin end A ja Ginaga poodi kaasa. K2isime ylisuures ja yliodavas supermarketis, et Mayday BBQ jaoks toitu varuda. Siin v6is vabast p2evast 1. Mail muidugi ainult und n2ha. Sellest poleks ehk unistanudki, aga hispaania keele midterm oli kyll liig, mis liig..

Samas otsustasin oma p2evi lyhendada ja enam Moslemimaade politiliste systeemide loengutesse mitte ilmuda. Esimesed neli n2dalat n2itasid, et t2iesti m6ttetu on loengutes k2ia kui eksameid aines pole ja esseed tuleb niikuinii enne valmis kirjutada kui tunnis seda teemat k2sitletakse. Ma parem kulutan selle yhe tunni kolm korda n2dalas asjalikult ja loen vastavat kirjandust, mitte ei igavle tunnis kus n6me Tyrgi 6ppej6oud oma n6meda aktsendiga midagi r22kida pyyab.
Lisaks on sinna loengusse j6udmine paras maraton. Mul l6ppeb kell 1 hispaania keel yhes campuse otsas ja ma pean kymne minutiga teisele poole j6udma. Pooleldi joostes ja kui hispaania keel minutitki yle ei l2he ma isegi j6uan 6igeks ajaks, aga see 6ppej6ud alustab niiehknaa viis minutit varem. N2rvi ajab kui ma t6siselt pyyan j6uda 6igeks ajaks, aga ikka j22n algusest ilma.
T2na olin olude sunnil kohustatud kohale minema, et oma essee yle anda. No kestab kyll ainult 50 minutit, aga p2rast raamatute läbi lugemist ei saanud ma sealt mitte midagi uut teada..

Niisiis reedel ma enam loengusse ei l2inud ja kui kell viis mu juura klass l6ppes, korjasidki A ja Gina mind peale.
Kui suuuuur k2ru oli burgereid ja juurvilju 22reni t2is laotud, suundusime nende majja pre-BBQ'le. V2ikesed burgerid ning tunnikese ettevalmistusi homseks. Ajasime juurvilju vardasse ning mina tegin juustuga t2idetuid seeni, mis suureks hitiks kujunesid.
Ylej22nud 6htu vaatasime filmi ning j6ime veini, Kui vein otsa sai, j6ime saket, ja kui sake otsa sai, j6ime tekiilat. Koju j6udsin kell viis hommikul p2rast tunnist vestlust "meist". Tulemus on, et "meid" ei ole. Olgu siis nii..

Laup2eval magasin end k6igepealt v2lja, ehk siis poole p2evani ning ega muud vaba aega ei j22nudki, sest A pidi mind juba kell 5 yles korjama, et viimaseid ettevalmistusi BBQ-ks teha. Kuigi yritus pidi ametlikult algama kell kuus, ilmusid, nagu ikka, esimesed kylalised seitsme paiku. Burksi ja hot doge jagus pikaks ajaks, kuid minu seened s88di kyll kohe 2ra.
Esimeseks 6htu naelaks kujunes poksimats filipiino, kellenimemaeim2leta ja briti, kesnokkautil88di, vahel. A pani yle 100 taala m2ngu, et filipiino v6idab. Tuleb v2lja, et rahvuslikkus l88b ka neil v2lja, kes ise kunagi sel maal, kus nad etniliselt p2rit on, kunagi isegi k2inud pole :P
6nneks filipiino v6itis. Edasi l2ks asi laup2evale tavaks saanud traditsiooniliselt - pokker! V6itsin kohe esimese k2e ja uurisin, et mida see t2hendab. Pidavat halba 6nne t2hendama ja nii see just oligi! Ma kaotasin ylikiirelt oma esimesed 20 taala ja ka ylej22nud 20, mis 6htu jooksul m2ngu l2ksid, kadusid kiiresti. Seekord ma isegi ei teinud lolle otsusi, vaid olid lihtsalt t2ieliku eba6nne ohver. Kui mul oli full house, siis Joel oli nelik etc..
A pani mu eest 10 taala m2ngu ja ytles et tahab 50% kasumist. 6nneks kahjumist kasumit maksma ei pea ;) Ma olen vist kokku juba yle 50 taala tema raha 2ra mänginud.. Aga ma ei 6pi. Kuidagi peab ju nende pokkerihaide vastu saama! Loodetavasti on j2rgmine kord piisavalt rahvast, et tydrukute laud teha, kus me ilusti m2ngime, st. kui ees keegi checkib, siis kohe ei t6sta panust :P

M2ngu vahel grillisime veel l6kkel vahukomme (esimest korda elus, muideks!) ja tegime niisama nalja. Ei tea kas magamatusest v6i millest, aga juua kuidagi ei tahtnud. J22tee maitses palju paremini kui k6ik need veinid ja 6lled, mis kokku olid veetud..

Kuna Gina ka ei mänginud ja minu kaotused tulid kiiresti, siis vaatasime niisama pealt. Gina katsetas mu peal ka erinevaid soenguid. Tuleb välja, et mulle täitsa sobib prantsuse pats:P Pokker kestis nagu ikka varajaste hommikutundideni. Donald lahkus viimasena kell viis ja nii me siis olimegi j2lle kolmekesi. Minust j2id A ja Gina 6ue juttu r22kima. Kui A tulemise peale silmad lahti tegin, oli kell seitse hommikul, p2ike v2ljas ja linnud laulsid. J2rjekordne nuit blanche!

P2rast kaht yliv2sitavat p2eva, kus magamisega just kiita polnud, ronisime voodist v2lja.. kell kuus! See on see, kui ei kella ega telefoni voodi l2heduses ei näe ja ajast aimugi pole.
Nii siis juhtuski, et kell seitse 6htul s6ime Gina valmistatud omletti ja pannkooke ning r22kisime oma lapsep6lvest. P6nev on erinevate taustadega inimestega r22kida. Ehkki Gina on terve elu La-s elanud, on ta vanemad traditsioonilised Korealased ja A-l j2lle filipiini taust. Ameerika lisab asjale muidugi paraja kompoti juurde. Ja siis veel mina, ehkki Tallina tydruk, olen siiski ju enamasti yles kasvanud hoopis puutumata looduse, metsade ja p6ldude vahel..
Kella yheksaks j6udsin siiski koju ja pyydsin enamuse 88st tulekahju kustutada ehk siis kaotatud aega kooliasjades tagasi teha. Lugesin vist 200 lk teaduslikku kirjandust 88 jooksul. Magama sain kell seitse hommikul ja juba kell 10.30 oli vaja t6usta. Ai, kui ebameeldiv see oli!