teisipäev, detsember 30, 2008

AAA

Hispaania keele eksam möödus kahtlevalt. Oli kohti, kus ma endas kohe üldse kindel polnud. Tulemus aga 212,5 215-st, niiet üpriski maksimumi lähedane sooritus. Sain ka vastava hinde - A+.
Gender and sexuality loengus kogunes lõppskooriks 99 100-st - taas A+.
Ameerika poliitikas nii hästi ei läinud. Essee eest sain küll maksimumpunktid, aga eksam ise läks ligadi-logadi. Pole ka muidugi väga imestada, sest eelmine õhtu oli Paolo juures suur pidu, kust ma alles kell neli koju laekusin. Kokteilipeod on lahedad ja ilusaid inimesi ilusates riietes on alati hea vaadata. Celine läöks küll juba südaöö paiku koju, et hommikuseks eksamiks õppida, aga mul jätkus Dani, Gabi ja Mike seltsis juttu veel nii mõnekski tunniks. Isegi tantsitud sai. Mike tõi mind õnneks koju, sestnende killerkingadega tagasi ma omal jalal poleks küll kõndinud.
Paraku jäi uneaeg üürikeseks ja kell pool kaheksa oli viimane aeg end üles ajada, et kella kaheksasele eksamile jõuda. Külm. Pohmell. Kui ma esseed õppejõule üle andsin ja midagi öelda püüdsin, siis hääl igatahes välja ei tulnud:P
Eksam ise oli tobe. Väga palju kahetimõistetavaid küsimusi. Samuti aeti mõttetuid fakte taga. Vastasin need 100 küsimust ära ja padavai koju magama. Lõpuks sain ikkagi A.
Niisiis võib esimese termi edukaks lugeda - kõik A'd, kaks neist lausa plussiga:)

Pildid Celinega on tehtud küll enne ühte teist pidu.