neljapäev, november 27, 2008

Thanksgivingu lähenedes

Täna sai selleks nädalaks kool otsa. Ameerikat on vallutamas vaata et aasta tähtsaim püha - thanksgiving. Isegi raamatukogu, mis muidu ikka südaööni lahti on, pandi täna kell viis kinni ja on nüüd järgnevad kaks päeva suletud. Poed pannakse kinni, restoranid ka, ühistransport ei liigu jne. Kõik on tehtud, et rahvas kodus püsiks, kalkunit näost sisse ajaks ja telekat vahiks :P
Õnneks või kahjuks ma siiski oma esimest thanksgivingu tunnet kätte ei saa, sest selleks ajaks kui Brian otsustas mind enda juurde kutsuda, olid mul juba kuu aega San Francisco lennupiletid olemas. Niisiis lendamegi homme hommikul koos Adani, Gigi ja Franiga SF-sse.
Kõik näivad seda linna armastavat ja ootused on seoses sellega üsna suureks puhutud. Millegi pärast on nii, et kui kõik midagi kiidavad, siis mulle tavaliselt ei meeldi. Ei tea, kas mingi kiiks eristuda vms.. Loodan igatahes, et SF-ga nii pole ja lõbutseda ja ringi tuuritada saab küllaga.
Plaanis on igasugu turismiobjekte külastada ja lihtsalt meeldivalt aega veeta. Just eile ostsime näiteks Alcatrazi piletid ära;)

Vahepeal juhtus väike sündmus ka. Mulle saabus see nö "viimase taksi" aasta. Kui Eestis saab ikka seda naljaga võtta, siis siin pole mõtet seda nalja tõlkima hakatagi. Kui ma Brianile seletada üritasin, et see on nüüd viimane nooruse aasta ja, et nüüd oleks vaja ikka tanu alla saada, läks mees ägedalt ähmi täis :D Ma küll üritasin talle seletada, et see on ikka nali, aga ma pole kindel, kas ta sellest lõpuni aru sai ..P
Üldse on hetkel eraeluliselt asjad kuidagi väga up-and-down, ma olin täiesti ära unustanud kui tundlikud ja õrnakesed võivad mehed olla :D Eks ma katsun ikka kuidagi jõuludeni välja venitada, sest San Diegosse ja Long Beachile tahaks küll minna;)

Aga nüüd sünnipäeva juurde tagasi. Algselt oli plaan Ferdi juures väike pidu teha, aga kuna rahvas järjest ära ütles, siis mõtlesin, et pole mõtet vaeva näha ja et võib ju lihtsalt ka Getaway's istuda. Lõpuks tulid nagu ikka kõik kohale ja meid oli mingil hetkel üle kahekümne - niiet oleks võinud ikka peo teha, aga noh.. pole hullu :D
Kingiks sain lilli, kaarte, küpsiseid, komme ja luuletuse. Jah, Celine kirjutas mulle luuletuse!!! Ma polegi vist kunagi nii isiklikku kinki saanud;)
Õhtu lõppes downtotwni baarides koos Briani kursakaaslastega, kus ma ohtralt cosmopolitani jõin. No ei ole vist paremat jooki olemas:D Koju sain taksoga, kus taksojuht meile oma pojast rääkima hakkas, kes Harwardis on ja nagu muuseas kohe ka ajalehe väljalõike tema kohta üles otsis kell neli hommikul:P Ikka päris hea. Miks minu isa aritklit minust endaga kaasas ei kanna ja võhivõõrastele keset ööd ei näita, ma tahaks teada?! :P

Aga nüüd ma hakkan asju pakkima ja siis Adani sünnale. Homne lend väljub LA-st 7.20, mis tähendab, et me peame 4.30 Riverside'st lahkuma. Ma pole veel otsustanud kui mõistlik on üldse täna õhtul magama minna :P