teisipäev, mai 12, 2009

Jätkame peolainel

Viimasel ajal on sotsiaalne elu kuidagi erilise hoo sisse saanud. Möödunud nädalavahetusel algas see juba neljapäeval.
Gina saatis mulle pärastlõunal sõnumi, et tal on tuju kokata ning tulgu ma aga nende juurde õhtust sööma. Punkt kell 7 korjaski mind A. peale ning lasime grillitud tekiila kastmes kanal ja muudel hõrgutistel hea maitsta. Gina on ikka geniaalne. Mul on terve see aeg siin mingisugune eelarvamus Aasia päritoluy inimeste suhtes olnud, aga no see tüdruk rokib täiega. Kui ta oleks mees, oleks ma tasse juba ammu kõrvuni armunud ;)
Ahjaa, Gina on nagu Joey - talle ei meeldi oma toitu jagada. Eelmisest peost oli üks suuur cherrypie alles ja minu küsimuse peale, kas ma ampsu saaksin, lakkus ta terve piruka üle :P
Õhtu liikus edasi, aga meie mitte eriti. Istusime driveway'l, jõime BBQ-st alles jäänud veine ning rääkisime juttu. Ühel hetkel istusid meiega juba ka Al ja Seth ja vein oli vahetunud kangema kraamiga. Ei teagi, kas sellest kangemast kraamist või paarist mahvist, aga ühel hetkel leidsin end koos A-ga, keset aeda murukastmisasjanduse all maas pikutamas ja tähti vaatamas :P Täiskuu oli ka! Lõpuks õnnestus tal siiski mind vist magama viia, kuigi ma ise suurt ei mäleta. Uni tuli igatahes hea.
Hommikul pidi A. mind siiski koju viima, sest mul oli vaja enne loenguid konspektid kaasa haarata.
Õhtu tõotas aga jälle piduselt jätkuda. Nimelt olin Ginale ja Jenile juba nädal tagasi lubanud, et lähen nendega tantsima. Niisiis istusidki reede õhtul punkt kell üheksa Merxs, Gina, Jen ja Kate honda hübriidi, et Redlansi ööklubisse sõita. Mis teha kui Riveris normaalseid mitteheteroklubisid pole :P
Alustuseks väike koks kohalikus lounges ja pidu jätkus Boiler Roomis. Selle aasta parim ööklubi kogemus! Õhku oli, rahvast oli, aga mitte tapvalt, muusika oli hea ja ma ei pidanud kahetsema, et kontsakingad koju jätsin ja papudes tulin. Tantsisime vist kokku pea kolm tundi, aga oleks võinud veelgi.. Ikka hea on, kui pass taskusse mahub ja sussid jalas on ;)
Koju jõudsime kahe paiku ja kuna ka A. üleval oli, otsustasime filmi vaadata. Valik langes Rocky IV'le. Olles eelnevalt mitte näinud ühtegi Rocky filmidest suutsin ma kogu süzee ette ennustada. Tõsi, selleks pole just vaja geenius olla:P Ülejäänud õhtu rääkis A. Rocky aktsendiga ja ma üritasin vene oma teha. Nalja sai:P Pärast filmi vaatasime veel veidi pokkerit ja kuue paiku sai vist lõpuks ka magama mindud.
Laupäev algas kahe paiku. Tuli jälle eilsed riided selga ajada (õnneks olin ettenägelikult vähemalt puhta aluspesu kaasa võtnud) ning jälle peole minna. Nimelt oli matemaatikutel kavas värsket kala ja kalmaari (ise püütud!) fritüürida ning mina, Gina ja Jen olime samuti kutsutud, et muidu ülimalt maskuliinselt seltskonda veidigi tasakaalustada. Kala oli küll maitsetu, aga roosa vein maitses hästi ja seltskond oli ülimalt intelligentne. Tiksusime Oweni aias kella kaheksani õhtul. Muideks, Owenil oli kunagi NY's eestlasest housemate olnud! Ta on üks väheseid, kes kunagi eestlast näinud on. Tõsi, A ja Gina roommate Greg veetis paar aastat tagasi suisa kolm kuud Eestis geoloogia alast fieldworki tehes. Ta räägib siiani heldimusega ilusatest Eesti naistest ja sellest, kuidas vanalinna pubis liitrise kannuga õlut sai joodud :D
Ei tea, kas oli see eelmise õhtu väsimus, vähene magamatus, päike, vein või kõik kokku, aga kella kaheksaks olin laip. Kuigi olin kutsutud ka Rebecca juurde poolparty'le, otsustasime selle vahele jätta ja hoopis paar tundi enne Lucy sünnipäevapidu puhata. Tee viis tagasi Gina juurde, kus A. voodis tukkuda üritasin. Kahjuks ei tulnud välja. Mis siis ikka, korralik dush ja jälle vanad riided selga ning uuesti peole. Juba kolmandale samade riietega :D
Lucy BD rokkis! Mul pole ammu nii toredat pidu olnud. Alkoholiga ei liialdanud ja seltskond oli ka pooleldi uus, niiet üle pika aja sai uute inimestega tuttavaks. Mängisin beerpongi, rääkisin juttu ja küpsetasime lõkke ääres vahukomme.
Tutvusin ka toredate noormeestega. Jagasin kokku 2,5 numbrit. Kaks päris ja ühe vale :D
Mingi hetk aga krabas Gina mind kaasa, et Aaroni juurde pokkerit mängima minna. Kuna ma olen pangakaarditu ja muidu rahatu, oli hea lihtne. Ei mingit kiusatust. Joe andis mulle aga siiski algkapitali, ehk 5 taala ja imekombel suutsin ma sellest 40 teha. Esimest korda, kui ma nende haide vastu võidan :D
Kell viis hommikul mängisime Wii'd ja vedasime kihla slaalomi aegade peale. Kõige naljakam oli kui me A-ga koos üritasime mäest alla laskuda. Väga raske on ühel jalal seista ja siis jalga vastavalt pöörata :D Õhtu lõppes vist alles kell seitse hommikul A juures.
Ja nii algaski neljas päev.. Pärast dushi oli vaja need kohutavad lõkkehaisused riided jälle selga ajada.. järgmine kord panen puhta särgi ka kotti!
Otsustasime emadepäeva tähistada ja käisime väljas söömas ning tennist mängimas. Ja siis.. tuli järjekordne vestlus sellest, kuidas me ikka sõbrad peaks olema. See kõlab muidugi uskumatult usutavana arvestades, et me terve nädalavahetuse koos veetsime. Mul on tunne, et ta üritab seda korrutada rohkem endale kui mulle. Jah, ma olen noor ja kirglik. Kurb, et vanusega ka valmidus haiget saada taandub. Kõigel on ju oma hind.. Aga jah, nüüd ma vähemalt usun - sellest ei tule tõesti midagi.

Ahjaa, veidi nalja ka. Kui Venemaal kutsutakse kohtinguks jalutama, kuid läänemaailmas üldiselt siiski kas kohvi/veini jooma, siis siinsete doktorantide hulgas tundub levinud olema "Maybe we could study together sometimes?". Just sellise telefonikõne sain pool tundi tagasi matemaatikult laupäevaselt peolt :D