teisipäev, mai 16, 2006

Eesti viin ja Vahemeri

Unine pühapäev. Kell 12 ajan end siiski voodist välja ning sean end värske piparmünditee seltsis aeda. Täna ongi see suur päev:P Toimub linnaosa pidu ja Patrick tuntud aktivistina korrdaldab seda meie aias:P Tuleb välja, et nad toimetavad seal juba kaheksast alates ja ka mind üritatakse korduvalt puhastustöödesse rakendada. Mkm, ei lähe läbi! Mul on Pühapäev ja ma tahan ka seda nautida. Lähme parem randa!
Räägin ruttu Terjega läbi ja juba tunni pärast saamegi Comedie'l kokku.
Terje toob mahla, mul on päikeekreemi, topsid ja viin, ühesõnaga kõik on kontrolli all!
Buss on rahvast täis ja pidev keerutamine ajab südame pahaks. Mingi hetk jookseb see gaasisõiduk tühjaks ja mõistame, et rand ei tohiks enam kaugel olla. Terje on tubli ja käib hoolimata oma "mitte töötavale" jalale täitsa rahuldavalt. Õige varsti löömegi linad laiali ja otsime pudelid välja. Rahvast on palju ja tuleb veelgi juurde. Peagi leiame enda kõrvalt kolm kutti, kes meiega lootusetult vestlust üritavad alustada( "Kas te olete rootslased?" või siis "Mida te joote?"). Ei vea seekord välja:P
Merevesi oli soe, viin pirnimahlaga maitses hästi ja Seksist ja Linnast võiski rääkima jääda.

PS: Kahtlused, et ma enam juua ei taha pühiti selle pühapäeva näol kaugele-kaugele:P

1 Comments:

Blogger Terje said...

oli ka pirnimahl või?
/arvestades minu konditsiooni sel päeval on see vist asjakohane küsimus/

4:04 PM, mai 18, 2006  

Postita kommentaar

<< Home