esmaspäev, juuli 03, 2006

Hüvasti keskkool!

Öösel küll magada ei saanud ja täna päeval oli ka õhus imelik ärevus. Kell viis läksime oma eksamitulemusi seinalt otsima.
Jah, ma olen nüüd keskharitud ja veel mentioniga (kusjuures mention bienist jäi puudu ainult 0,4 punkti)
Kõik eksamid läksid üleootuste hästi va filosoofia, mis mulle endale tundus kõige paremini õnnestunud eksam:P


Aga nüüd tulemustest:
litterature/kirjandus: 10/20
philosophie/filosoofia: 9/20
histoire-geographie/ajalugu-geograafia: 13/20
estonien/eesti keel:17/20 (tõlke tõttu)
anglais/ inglise keel: 17/20
anglais renforce/raskendatud inglise keel:20/20
education physique/kehaline kasvatus:13/20

Kokku annavad mu kahe aasta eksamitulemused keskmiseks hindeks 13,60, mis on tunduvalt üle keskmise:)

Ja kool on läbi!!!

Homme lähen viin õpikud ära:)

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Palju 6nne :)

9:24 PM, juuli 03, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

õnnitlused :))

10:40 PM, juuli 03, 2006  
Blogger merxs said...

täname, täname:)

1:28 AM, juuli 04, 2006  
Blogger Terje said...

oho!
no saidki ühele poole. Ma ju ütlesin kogu aeg, et pole vaja nii palju stressata:D
Aga ära selle filo pärast muretse. Mina tean ja ütlen, et jagad seda värki küll. Ja täitsa bienilt!

3:05 PM, juuli 04, 2006  

Postita kommentaar

<< Home