esmaspäev, juuni 19, 2006

..ja teistest eksamitest

Kirjandusega jäin ise täitsa rahule. Üldiselt on see mu kõige nõrgem aine, sest õppetöö on üles ehitatud nonsensile - peab neli raamatut lihtsalt pähe õppima ja lisaks võetakse mul alati mitu-mitu punkti kirjavigade pärast maha.
Eksamil anti valida La Bruyere'i Les Caracteres ja Ovide'i Les metamorphoses vahel.
Võtsin Louis XIV õukonnas elanud ja sellest raamatu kirjutanud moralisti teema ja esimest korda.. üllatus-üllatus, tundus mulle, et ma kirjutan kirjanduse töös asjalikku juttu. Lahe, et see just eksamil juhtus:P
Ajalugu ja geograafia olid see vastu täielikud õudukad. Kõikidest kolmest geograafia kirjandi teemast polnud ma mitte midagi korranud ja mõnda teemat isegi mitte läbi lugenud, kuna kallis õpetaja arvas, et see niikuinii eksamile ei tule ja seda teemat lihtsalt ei käsitlenud:P
Lõpuks eelistasin Orientaal-Aasiat Brasiiliale ja Reini priikonnale. Olin proovieksamil sama teema võtnud ning õnneks suutsin midagi äbi paksu-paksu udu meenutada.
Ajaloos olid ka muidugi viimase peal teemad. Prantsusmaa teise maailmasõja vastupanu liikumise mälestis ja mingi Ameerika teema, kus ma isegi küsimustest aru ei saanud:P
Inka oli lihtsalt nõme. Eriliselt mõttetu teema, tõlge oli üle ootuse raske (:S) ning essee teemad väga ebamotiveerivad (takeaway toidust).

Nüüd tuleb neljapäeva oodata, mil kavas inka suuline. Peaks selleks vist ka tasapisi kordama hakkama..

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

mo meelest oli ta ennevanasti La Bruyere, mitte La Brutere :P

1:45 PM, juuni 20, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

ja kui juba norima sai hakatud, siis taheaway toidust pole kah nigu kuulnud ;)

1:46 PM, juuni 20, 2006  
Blogger merxs said...

Jep-jep, parandasin ära;)

7:51 PM, juuni 20, 2006  

Postita kommentaar

<< Home