teisipäev, mai 30, 2006

Viimasest koolinädalast

Kool hakkab otsi kokku tõmbama ja viimane õppenädal enne eksameid on juba poole peal.
Kogu õhkkond on palju hubasem ja meeletu kiirustamine ning õppimine ei ole veel alanud. Tõsi, ei ajalos, geograafias ega ka kirjanduses pole me veel programmi lõpetanud, aga ometigi ei tundu see stressitekitav. Küll kõik lõpuks paika loksub.
Lolliks õppida ma ka end ei kavatse. Katsun rohkem asju süstematiseerida ja mõne teema puhul ka lihtsalt heale õnnele loota (et seda näiteks ei tule):D
Olukord polegi nii katastroofiline, sest isegi filosoofia viimases kirjandis, kus ma paraku 2/3 tööst teemast välja kirjutasin, sain 10/20. Kuigi õpetaja pärast rõhutas, et tavaliselt sellise vea eest üle 5-6 punkti ei saa. Aga.. ma olen ju filosoofias klassi priimus ja mu kirjand oli siiski väga väga hea :P

Aga minu pisikesed hinded kahvatuvad mu kalli teispoolsuse kõrval.
Jah, just nimelt, Urmo lõpetas täna ülikooli ning kaitses oma bakatööd tulemusele A! Aplaus.
Kuigi - kuigi.. ma veetsin vähemalt 12-13 tundi selle tarvis intervjuusid paberile ümber kirjutades. Niiet, vähemalt poolt hinnet väärin mina:P