kolmapäev, mai 31, 2006

Mu ema on geenius. Kes trumpab üle?

Juba kuu aega olen oma kallist emmet taga ajanud, et ta venna käest mu digifotoaparaadi mälukaardi tagasi võtaks ja mulle saadaks. (Henri oli minu teadmata selle mu Eestis oleku ajal ära pätsanud ja ma avastasin alles Prantsusmaal, et pilte teha ei saa).
Lõpuks, 15. mail viiski ema kaardi postkontorisse ja lasi tähtitud kirjaga ära saata. Ütles mulle, et kirjutas isegi Patricku nime peale, et kaart ikka kindlasti õigesse kohta jõuaks.
Täna avastasin postkastist sedeli, kuhu oli märgitud, et Patrickule on saabunud tähitud kiri. Kuna kallis korterinaaber viibib siin mail vaid nädalavahetuseti ja postkontor on siis kinni, võtsin oma id-kaardi ja sedeli ning läksin postkontorisse lootusega, et nad olid sedelile kogemata vale nime märkinud.
Tädi kuulas mu jutu ära ja otsis kirja välja. Oligi Tallinnast saadetud ja puha. Paraku oli emme ainult minu nime unustanud peale kirjutada :P Ümbrikul seisid vaid aadress ja "Patrick Bouchardi juures" :P Vot, ja tee siis tädile selgeks, et see just MINU kiri on.
Õnneks taipasin küsida, kas saatja on nime peale kirjutanud ning juhtisin tähelepanu meie ühisele perekonnanimele. Seekord läks õnneks, aga emme võiks siiski õppida kirju saatma! :D