pühapäev, juuni 11, 2006

Eksamipalavikust

Homme hakkavad selleaastased riigieksamid konnaõgijate vabariigis.
Eeltöö ehk kooli lõpp on hästi läinud, sest mulle anti kõrgeim tunnustus, mis tähendab seda, et kui mõnes aines paar punkti vajalikust puudu jääb, siis mu hinnet tõstetakse :)
Lisaaega küll ei saanud, aga see-eest sooritan oma eksamid arvutiga, mis säästab mind ümberkirjutamisest ning aitab ise rõhumärgid sõnadele peale panna.
Loomulikult lonkab Prantsuse bürokraatia täiel jõul ja ma poleks iialgi neid soodustusi saanud kui ise ametnikele pinda poleks käinud. Kolm päeva järjest kantseleisse helistada ja iga kord vastuseks kuulda " Me ei tea. Arsti pole siin. Aga on teil ikka kindlasti neid pabereid just järgmiseks nädalaks vaja?" ajab ikka tõsiselt närvi. Prantsuse posti suutmatusest ei maksa parem rääkidagi.Need paberid saabusid lõpuks 9 päeva hiljem, kuigi olid posti pandud samas linnas :P
Ahjaa, ka eksamikoht on iseenesest huvitav. Meid, kesklinna kooli õpilasi saadetakse linnast välja eksameid sooritama, sest seadus ei luba õpetajatel oma õpilasi valvata.
Niisiis tõusen ma homme hommikul hiljemalt 6.30, sest juba kell 7 võtab Viviane'i ema mu peale, et koos Champolioni filosoofia eksamile minna.

Eksamite graafik:
esmasp: 8-12 filosoofia
teisip: 14-16 kirjandus
kolmap: 8-12 ajalugu ja geograafia
reede: 14-17 inglise keel
neljap: 14 suuline inglise keel

Loodetavasti mu teadmiste näit keele taha ei jää ja ka kõikidest kirjandi teemadest saan aru.
Hoidke mulle pöialt!



Pildil Stephanie kooli raamatukogus eksamiteks õppimas