esmaspäev, juuni 12, 2006

Filosoofia eksamist

Öösel magada ei saanud ja hommikul kell 6 olin üleval ning üritasin shokolaadi süüa. 2-3 tundi und oli ilmselgelt liiga vähe, aga mõte oli vaja kuidagi tööle saada.
Koolis toimus muidugi Prantsuse bürokraatiale omane kaos. Keegi ei osanud arvata, kus saalis ma peaksin eksami sooritama, sest seal, kuhu ma paberite järgi minema pidin, puudus arvuti ja mujal polnud mind jälle nimekirjas:P Pärast mitut edasi-tagasi jooksmist erinevate ehitiste vahel, maandusin siiski sinna ruumi, kus olid lisaajaga õpilased. Arvuti kasutajaid oli minuga koos vaid kaks.
Mõlemad kirjandi teemad olid talutavad: " Kas meil on kohustused ainult teiste suhtes?" ; "Kas püüdlus põgeneda aja eest omab mõtet?") Mina valisin esimese teema ning jäin kokkuvõtteks oma tööga rahule.
Tänu 50-minutilisele elektrikatkestusele, oli meil aega 5 tundi ning kirjand sai asjalik ja põhjalik. Küll on hea, et mul on harjumus oma tööd pidevalt salvestada. Vaene teine tüdruk kaotas katkestuse tõttu pea kogu oma teksti.

Loodetavasti on esimese eksami näiline edu nakkav ja homne kirjandus läheb samuti hästi.