laupäev, veebruar 16, 2008

Alpidesse

Neljapäeval sa Inksu 22 ning mis saaks ollagi parem põhjus kui mitte sünnipäev peo tegemiseks. Igatahes varustasin end pisikese nänniga (Inksu printsessiks!) ning punkt kell kaheksa (kutsutud oli kella seitsmeks) olin Insku ukse all. Koha peal selgus, et olengi alles esimene külaline:D
Kohe saabusid aga ka Clément ja mõned Erasmuslased ning õige pea oli meid kokku juba 15-ne ringis. Ingrid oli palju-palju vaeva näinud ning toidulaud nägi välja ülimalt isuäratav. Wrapid ning lõhesaiad olid minu lemmikud! Kirju koer muidugi ka. Koju läksime viimase metrooga.
Reedel käisin kurikuulsas inglise keele tunnis ning siis Urmoga spordipoes talle suusariideid ostmas. Nimelt leppisime sünnipäeval kokku, et teeme ühe suure Eesti laulupeo see pühapäev Alpides. Kokku seitse eestlast, seda on palju! :)

Igatahes on pühapäeva hommikul äratus enne viit, et siis päev läbi Alpides rahmeldada. Reziimiga sai algust tehtud juba eile, kui kell 11 magama läksime, ning täna hommikul, mil 8.30 telefon helises. Mu arst helistas mulle laupäeva hommikul kell pool üheksa, et öelda, et see kopsuarst, kuhu ma nädala sees minema pean, asub ikka teisel tänaval. Kurat, ei ole viisakas helistada laupäeva hommikul nii vara! Samas hea, et üles sai, sest õhtul tuleb jälle vara põhku pugeda, et end veidigi välja magada. Varsti lähme varustust laenutama.
Ma pole kaks aastat mägedesse saanud ja ootus on juba väga suur. Boonusena lubab päikesepaistet!
S u u s a t a m a ! :)