esmaspäev, oktoober 05, 2009

CDI - Tehtud!

Kolmapäeval oli siis tõehetk käes - minu esimene suur ja ametlik lapsehoidmine. Pärast hommikust loengut lõin rattale hääled sisse ja tee kulges Saone'i kaldale, see kord ainult teisele poole. Kümnest kuueni koos kuue-, kaheksa- ja kümneaastasega. Peab ütlema, et kogu üritus kulges väga mõnusas võtmes ja ei olnud üldsegi nii väsitav. Kokkasin pardiliha nagu muiste ja ujuma jõudsime ka kenasti. Väike klaverimäng ja inglise keele tund ning tuligi emme koju ja mina olin 70 euro võrra rikkam. Ühtlasi sain esimese ametliku tööotsa Prantsusmaal koos CDI töölepinguga. Kõva sõna :D Ametlikult töötamise juures on positiivne see, et puhkuserahasid peab maksma ja nii saangi ma iga kuu 1/10 oma palgast lisaks, sest puhkust ma ju ei võta:P
Õhtul koju jõudes jõudsin aga ainult süüa, sest meie suur presentatsioon EL-i huvigruppidest ootas tegemist ja interneti puudumisel seadsin sammud Pierre-Antoine'i juurde.
Olgu öeldud, et ka terve neljapäevane päev möödus selle tähe all ja ühtegi muusse loengusse ma see päev ei jõudnudki. Nagu Pierre'le kombeks , hakkasime asja tegema alles päev enne. Nõudis aega, mis ta nõudis, aga kella kuueks oli valmis ja tubli 40 minutit tunnist kulus meile. Kuigi ma pabistasin ja vedasin Pierre'ga kihla, et kui me üle 14-ne saame, siis ostan talle klaasi shampust kuskil kui alla siis tema mulle. Kokkuvõtvalt ütles õppejõud "c'etait exellent". Jee, ükskord ometigi kuuleb seda sõna ka Prantsusmaal. Olen küll tõenäoliselt shampa võrra vaesem, aga selle üle on mul ka ainult hea meel :D