esmaspäev, september 17, 2007

Tasuta lõunad on olemas!

Täna kinkis mulle põlastatud ning vihatud Prantsuse bürokraatia tasuta lõuna.
Nimelt käisin Carrefouris süüa ostmas. Seal pakuti ka soodushinnaga sushi karpi. 14 suhit maksab muidu 10 eurot, aa täna oli alla hinnatud seitsmele. Ma ei suutnud muidugi vastu panna ja libistasin karbikese oma ostukorvi. Kassas tuli tsekile aga ikkagi 10 eurot. Küsisin siis kassiirilt, et mis värk on. Paraku ei töötanud tädil kassatelefon ja nii ta paluski, et ma seda asja sinna infolauda õiendama läheks. Läksin ja küsisin. Selgus, et mul ongi õigus. Aga ka sealne tädi oli selline tüdinud olemisega ja vist ei viitsinud kuhugi kassasse joosta, et arve über trükkida ning mulle mu kolm eurot tagastada. Selle asemel andis ta mulle lihtsalt kümme eurot ja sushikarbi ka :)
Vesistage!