esmaspäev, september 10, 2007

Vahepeal olen olnud tubli

ja teinud igasugu trikke ning muid huvitavaid asju.

Näiteks õigepea pärast retke Oravale, viis tee hoopis maale Arbaverre. Isegi Urmo tuli kaasa. Sai grillitud ja aidas valge lina pealt Jääaega ja Armastus kolme apelsini vastu vaadatud. Õhtu märksõnaks said vist küll liiga õhukesed seinad:P Kahjuks see teadmine jõudis meieni alles hommikul:D
Järgmine päev läks Urmo Rainiga aegsasti päälinna ning mina ja ema ruttasime seenele. Me ei leidnud mitte seenepoega ka. Augusti lõpus neid lihtsalt polnud. Vähemalt mitte Viitna metsades. Seenetult otsustasime hoopis Viitna järve ujuma minna. Ujumisriideid meil muidugi kaasas polnud, aga meie õnneks oli ka külm ilm ning sadas paduvihma. Ma polnud vist terve igaviku tõelise padukaga ujunud. Terve järv lausa auras. Äge oli.

Samuti käisin Kanniga Hirvepargi aastapäeva miitingul. Reporterist näidati mind vilksamisi ka. Fa-fa:P Nägime kallist kehalise kasvatuse õpetajat Otsa. Kübaraga! Tema kahjuks meid ei näinud:D Ja ega me enam koolilapsed ka polnud. Muidu oleks raudselt küll sellise ürituse külastamise eest hindeks vaid viis. Kannil oli niikuinii.
Härra President rääkis ning Tunne Kelam ja Kaarel Tarand ja Juku-Kalle. Parim osa oli aga hoopis muusika. Oorti polnudki ma enne väljaspool Folki kuulnud ning Tõui ja Bonzot nägin koos ühisel laval lausa esmakordselt, kuigi nende laulude sõnu enamusi peast tean. Kahjuks olla Tõnis Mägi haiglasse sattunud ning teda polnud. Ürituse lõpetas seitsme paiku hoopis Singer-Vinger. Ostsin endale ilusa pisikese sinimustvalge rinnamärgi ja sain üle 70-aastaselt onult komplimendi ning kommi. Jälle need 70-aastased:D

Augusti lõpu veetsin Kanni juures Vormsis. Seltskonna moodustasid põhikaadrina Kann, Taavet, mina ja Urmo. Erinevatel päevadel vaheldusid Liis-Mikk ning Evka-Mann. Sõitsime mööda saart ringi, käisime Kanniga siksiga seenel. See käib nii, et sõidad 50-ga ja Kann vaatab ühelt poolt välja ja mina teiselt ja kui kollaseid asju näeme, siis on kukekad. Ühe sousti jagu muideks leidsime ka! Vormsis kipub juba traditsiooniks saama millegi ebatraditsioonilise viisiga korjamine. Eelmine kord sõime surnuaial maasikaid.
Ohtralt sai loomulikult ping-pongi mängitud, saunas käidud, autoga sadamasse kihutatud, rätikud ümber, et siis kailt ikka suht jääkülma vette hüpata, siis jälle tagasi sauna jne jne. Sõime ka ja mängisime lauamänge, ning tahtsin juba öelda, et eriti ei joonudki.. aga..
Nojah, viimane õhtu, kui ma esimest korda elus raha peale kaarte mängisin, ja võitsin julmalt, muide, ei joonud tõesti, sest allesjäänud vein oli sitt, aga eelmisel õhtul...
Eelmisel õhtul oli kõik tore kuniks ma väikse veini ja sauna giniga piirdusin. Siis aga, kui hakkasime filmi vaatama (Jan Uuspõld läheb Tartuse) koukis Evka välja kuskilt viina ja svepsi. Noja.. filmi ma ei suurt jälgida igatahes ei suutnud:P Urmo lohistas mu mingi hetk ära ja kui ma järgmine päev, olles 11 tundi maganuna, üles ärkasin, ei olnud mul mingit pohmelli:D
Ahjaak unustasin mainida,t selle kolme päeva jooksul, mil me seal viibisime, sadas lakkamatult. No hea küll, viie minutiliseid pause oli, ja üks hommik, kui ma magasin, siis olla ka päike paistnud, aga põhimõtteliselt sadas k.o.g.u.a.e.g

Pärast Vormsit laekusime Kloogale, kus laupäeval Keila valla päevad aset leidsid. Esines Kollane Allveelaev G. Loomulikult kohtasin ka juba tuttavat helimeest Brüsselist, kes tookord Rock Hotelil abiks oli. Teadagi, Kollane Allveelaev ongi ju peaaegu Rock Hotel:P
Igatahes oli kntsert tõesti üle prahi ja tantsitud sai mõnuga. Ka nii suurt lõket kui meitel polnud ma juba aastaid näinud.
Kahjuks kontserdi lõpuni siiski olla ei saanud, sest pidime emme-issi Padise kloostris toimuvast pulmast ära tooma. Otse me sinna läksimegi. Minul jalas tossud, kukekad dressid ning seljas tuulekas:P Kui sisse läksime, jooksis turva meile järele, et kuhu-kuhu:D Urmo ütles, et ekskursioonile ei lähe. Abiellujateks olid notar ja tema takjas, ehk siis väga uhke esimese eesti pulm. Kõik olid ilus riides ja puha. Pruut oli kaunis kui roosinupuke, süüa tundus hästi saavat (nosisin lõhet, jõin kellegi kokteili ja proovisin ka pulmatorti) ja bändiks oli teatavasti Eesti kalleim bänd 2x start. Paraku oli ilm sügisene ja Padise klooster pole just teab kui soe paik ja seetõttu oli minu kallis ema end üpriski lõbusaks joonud:D Igatahes tormas ta ringi nagu vurrkann, tantsis kõiksugu meestega ja mõnel istus lausa süles:D Oli tükk tegu, et ta sealt minema saada.

Laupäeval tegime kerge tiiru ka rattaga, aga kuna oli üpriski tuuline jahe ilm tundsin juba sõidu ajal, et hea mõte see küll polnud. Nii oligi, pühapäeva õhtul oli nohu platsis ning sellele lisandusid lähipäevadel ka veel meeletu köha ja päris kõrge palavik. Neljap sõitsin linna arstile, eks vana head Amoxicilliini kirjutas (suure raha eest, sest minu tervisekindlustuse ajad Eests on kahjuks läbi) ja nüüd ma siis istun Kloogal ja paranen. Üldiselt on enesetunne juba päris hea ja hoolimata väikesest palavikust on homme plaan Tartusse Kanni ja Evka juurde soolaleivale minna. Loodetavasti rohkem haigeks ikka ei jää, sest juba laupäev viib mind suur Fokker ja lennufirma KLM kaugele-kaugele. Ka minul hakkab ükskord (juba järgmisel esmaspäeval) kool.
Sain täna tunniplaani kätte. Esmasp, teisip, kolmap nagu tudengipäevad ikka, aga neljap on kool viiest kaheksani ja reedel olen sootuks vaba! :)