kolmapäev, veebruar 20, 2008

Raharöövlid

Kas teie teate, kuidas on kõige lihtsam raha laiaks lüüa?
Mina tean! Tuleb käia arsti juures.
Pärast jaanuarikuist grippi, oletatavat kopsupõletikku ning kaht antibiotsikuuri näitab mu kopsuröntgen endiselt ebanormaalseid asju. Täna käisin kopsuarsti juures, kus tehti veel üks pilt - seis on ikka sama. Onu saatis mind hulga paberitega minema ja kasseeris viisitasuks 70€. Jah, mul on tervisekindlustus ja nad maksavad mulle selle raha tagasi. Probleem on ajas. Keskmiselt võtab see aega vist paar kuud:D Alles saabus mulle ülekanne novembri keskel käidud arstitasu eest:D Hetkel pean aga kogu selle nalja ise kinni maksma. Ei ole üldse tore! Vähemalt apteegis toimib nüüd mu uus lisatervisekindlustus, kus ma enam sentigi maksma ei pea.
Kolmas antibiotsikuur algas igatahes tasuta! :D Esmaspäeval lähen haiglasse uuringuid tegema, eks siis näis, milles asi. Vabalt võib tegemist olla mingi hirmvana lapsepõlve asjaga, mis on lihtsalt kahe silma vahele jäänud ja mingit kopsupõletikku ma ei põdenudki. Loodan, et just nii see ongi!

1 Comments:

Blogger L.L said...

Hey! Mina olen jahh Lyonis ja tahaksin sinuga kokku saada ja vabariigi aastapäeva tähistamisest olen samuti huvitatud. Kirjutasin sulle, aga millegipärast ei lähe kiri kohale. Minu e mail on liinalamson@hotmail.com.
Peatse kohtumiseni.
Liina

9:00 PM, veebruar 23, 2008  

Postita kommentaar

<< Home