pühapäev, september 30, 2007

X 6 mi - my english is very bad!

Nonii aeg paistab suisa lendavalt ja kui ma teiste blogide lugemiseks ikka aega leian, siis enda oma eriti täiendada ei viitsi.
Eelmine nädal möödus lausa linnuriivul. Lisaks koolile on ka mu õhtud sisukamaks muutunud. Esmaspäeval käisin ma teatris. Või õigemini teatrikohvikus. HC liige Nicolas, kes on harrastusnäitegrupis tegev, kutsus mu kaasa. Ja seda minekut ei pidanud ma kahetsema! Esimest korda elus nägin ma tõesti korralikku improvisatsiooni. Igaüks pealtvaatajatest kirjutas paberilehele mingi tegevuse või asja, keda neljaliikmeline trupp jäljendama pidi. Aega mõtlemiseks 20 sekundit, aega tegevuseks, olenevalt täringuviskest 1-6 minutit. Ja see kõik oli.. super! See esmaspäev jälle:)
Teisipäev möödus nagu ikka Smoking Dogis quizi mängides. Meie tiimis olid Skandinaavlased ja üks Poolakas. Poolakas ei teadnud midagi. Küll aga teadsid norrakad. Kui meil Andrest poleks olnud, poleks ka kolmandat kohta. Võit jäi napi 1,5 punkti kaugusele. Üldiselt on mul nüüd aga mõneks ajaks norrakatest ja rootslastest kõrini. Nad saavad ju omavahel norra keelt rääkida ja seda nad ka teevad:S Eelmine laupäev oli Denise'i ja Andresi juures väike istumine. Meie Ingridiga hängisime oma nurgas ja "jajaaa-pra-pra" inimesed oma nurgas:D Igavusest tegime totraid pilte:P Pärast läksime jala vihmaga Guillotièrist koju. Ilm oli nii kole ja kell ka kaks läbi, et isegi kõik araablased olid peitu pugenud ja keegi meid ei tüüdanud.
Kolmapäev ja neljapäev istusin pimedani koolis ning kirjutasin nii, et ranne valutas. Üldse, kuidagi palju teha on seal ülikoolis. Ei ole midagi nii tsill-pill:S
Reede, nagu te juba teate, on mul vaba. Vaba - see tähendab muidugi magamist. Nii ma siis põõnasingi rahus üheni, sõin midagi ja istusin neljani öösärgis arvuti ees ning vahtisin Dibley vikaari. Hea sari, kahjuks ei võimalda minu inglise keel ainult kõikidest naljadest aru saada. Seal kasutatakse ikka väga teistsugust keelt..
Edasi viis mu tee jälle teatrikohvikusse (mu uus lemmikkoht - bonne ambiance!), seda kord küll Silviega. Silvie on tore Tallinna tüdruk ja ühtlasi ka vahetusüliõpilane TTÜ-st. Hea huumorimeel ja muidu sarnane ellusuhtumine. Igatahes hetkel olen ma Lyonis viibivate eestlastega vägagi rahul. Eelmine aasta ei kannataks kuidagi konkurentsi:D
Otsustasime võimalust kasutada ja kõik kolmekesi (mina, Ingrid, Silvie) välja minna. Esialgu, nagu tavaks, Smoking Dogi. Kui kell 10 Ingridiga kokku saime, siis Dogi me igatahes ei mahtunud. Teate ju küll, rugby maailmameistrivõistlused mitte just väga kaugel Lyonist. Ei usu, et terve linn on täis seelikutes inglased. Hea kodune tunne kohe tekib - briti poissmehed junõu:P
Otsustasime mitte trügima hakata ja mängu lõpuni kuskil õues tsillida. Ingrid haaras õlle, mina õunamahla ja nii me õue potsatasimegi. Õige pea tuli üks vanem suurekõhuga pooltsurka ja hakkas meiega soome keelt rääkima:P Jah, soome keelt. Soome kodakondsusega tsurka Lyonis, how cool is that, hah?:D Igatahes oli situatsioon väga koomiline.
Mängu lõppedes kui õnnelikud laulvad britid tänavale ilmusid (Inglismaa võitis, noh:D) suunudsime puppi. Ka Silvie jõudis peagi. Meie meelt lahutasid kaks haledat Soti tüüpi, kes kaarditrikkidega külge üritasid lüüa. Sai neile suht karmilt ära öeldud:D Edasi sattusid meie naabrusesse kirglikult suudlev prantsuse paarike ja kolm lõõpivat seelikutes onu. Tegime nalja paarikese üle (kes ka ruttu jalga lasi) ja edasi rääkisime pikalt laialt seelikute teemast ja meeste ning naiste rollidest:D Kuna onudel olid seelikud ja naistel ehk siis meil püksid, siis oleks justkui soorollid ka vahetunud. Seksi pidavat ainult sünnipäeviti saama :D
Veidi enne ühte visati meid välja ja liikusime tsikkidega edasi Siriuse nimelise paadil asuva ööklubi poole. Teel jäid meile veel ette, nagu näha, päris mitmed seelikutes poisid :P
Siriuses sai tantsitud ja tsurkasid ning neegreid eemale peletatud. Edukalt! Koju jõudsime (jala kusjuures) poole nelja paiku hommikul.
Laupäev õppisin hommikuni ning täna, nagu ikka, traditsiooniline reid araablaste turule. Leidsin täiendust kõikvõimalikule puu-, juur- ja köögiviljavarule. Seda kõik ainult 5 euro eest!
Pärast turulkäiku sõitsime Inksuga tubli 20 km mööda Rhone'i kaldaid.

Ahjaa, siin on trastiline ilmamuutus toimunud. Kui terve eelmine nädal sadas vahelduva eduga ja sooja oli nii 8-13 kraadi ja ma mõtlesin toas juba kütte sisse lülitada, siis täna lõõskas päike sinises taevas ja soojapügal küündis 25 kraadini. Homme lubatakse samasugust ilma. Tere suvi.. jälle !:)