reede, oktoober 09, 2009

Punase mantli efekt

Kas teid on hommikul kell yheksa kohtama kutsutud? Ma olen k6ike muud kui hommikune inimene ja kell yheksa metroos ei suuda ma t6esti v2iksemaidki m2rke lugeda, milles mul muidu tavaliselt p2ris hea nina on..
Nagu iga neljap2ev, t6usin enne 9-t, et kymneks loengusse j6uda. Vihma sadas, olin hiljaks j22mas. D-liinil oli kuskil mingi 6nnetus ja nii seisidki k6ik metroorongid 10 minutit paigal. Sattusin k6rvuti istuma yhe vanema h2rrasmehega, kes muga juttu tegi. Nagu ikka ilmast jne. P2ris kas ma olen P6hjast p2rit. Noogutasin. Kas Rootsist? Noogutasin j2lle. Peab mainima, et kui sult p2evas keskmiselt kolm korda kysitakse, kus sa p2rit oled, siis on mus juba ammu kadunud tahe v66rastele inimestele, kellega ma kunagi enam elus kokku ei puutu, t6de 8elda. Nii siis olengi vastavalt tujule, kas Islandilt, Norrast, Rootsist, Sommest v96i Taanist. Onu ytles, ga, et ta on Norras t88tanud. Tuli v2lja, et tegemist on vandeadvokaatiga, kes ka Lyon 3-s majandusloneguid annab. Muljetavaldav. Kuna s6ita oli tykk maad, siis arenes meil p2ris elav ja igati meeldiv vestlus. Kysimused, kas ma t2na hommikul juba kohvi olen joonud, ei tekitanud minus mingit emotsiooni, sest hommikul kell 9 ma lihtsalt ei suuda tulla selle peale, et keegi umbes kuuekymne aastane h2rrasmees mind v2lja kutsub. Niikuinii olin ju loengusse kiirustamas. Minu yllatuseks v2ljus onu aga samas peatuses, kus mina ja kiirustas koos minuga koos trammi peale. P6hjus: tal olla Lyon 2-s kohtumine. See veel puudus. Nimelt olin ma ka oma kooli kohta veidi valeinfot andnud. Trammis kohatud kursa6de ei takistanud aga meest mulle oma visiitkaarti andmast ja ka minu numbrit kysimast. Viimasest vingerdasin kyll viisakalt v2lja lubadusega ise kindlasti helistada. P2rastl6unal kui aega oli googeldasin nalja p2rast seda nime. Tuli v2lja, et tegu ongi v2ga uhke advokaadi ja professoriga, kes ka mitmeid raamatuid kirjutanud.Tegelevat eriti endiste Idabloki maade finantsasjade uurimisega. Kahjuks synniaastat ei leidnud :P K6lab p6nevalt ja natuke meelitavalt ning tore oleks muidugi sellist kontakti omada, kas v6i praktikakoha leidmise m6ttes, ja targa inimsega r22kida, aga ma kardan, et k6ik mehed, isegi kuuekymne aastased, tahavad veidi enamat :D Samas, yks vandeadvokaat ei saa ju p2ris loll ja naiivne ka olla ning peaks ju siililegi selge olema, et tema ei kuulu just mu peamiste huviorbiitide hulka. Nojah, ma veel m6tlen, kas helistada, kohvi p2eva ajal v6iks ju isegi juua..
Raamatukogus kutsus yks tudeng kohvile ja 6htul metroo pealt koju jalutades sain ka mitu-mitu komplimenti. Pooled isegi mitte araablastelt. Mitte et ma ilma punase mantlita komplimente ei saaks, aga midagi oli teisiti. Kohtamiskutse kell 9 hommikul on minu jaoks esmakordne. Yhes6naga kui teil on t2helepanupuudus, kandke punast ! :P

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

oppinud

3:34 AM, detsember 15, 2009  

Postita kommentaar

<< Home