esmaspäev, november 26, 2007

Vinkud tegid, aga morssi polnud

Nagu eelnevast postist teada, olin ma vabal päeval kell pool üheksa (sic!) üleval. Hommikune tee joodud ning lehed/blogid üle vaadatud, siirdusin kööki salatimaterjali hakkima. Kartulisalat tuli uhke ja aus. Tõsi, küll veidi koorene, aga esimese korra kohta käras küll.
Kell 12 suundusin trenni. Tegin endale ühe korraliku ning hädavajaliku kingituse. Nüüd olen kuue kuu spordiklubi kaardi omanik! Käin palju tahan erinevates trennides ja jõusaalis. Kuna eelmise õhtu kick-boxist ei andnud tunda ükski koht, otsustasin ka järgmine päev õnne proovida. Seekord läksin trenni nimega "gym". Eesti mõistes oli see Body pump. Ja see oli raske! Nii raske, et trenni lõpus, kus ma tavaliselt ilma naljata 0,7 liitrit vett korraga sisse kallan, ei tahtnud ma juua. Ma lihtsalt värisesin üle keha:D Lõpu poole ei jaksanud ma pooli asju kaasa teha ning pooled tegin vist valesti ka. Läksin pärast rääkisin treeneriga ja ta soovitas mul mõned korrad enne jõusaalist läbi hüpata, kus üldse õpetatakse, kuids mingit lihast õigesti pingutada. See nädal kavatsengi seda teha. Pärast kosutavat dushi ja vähest und olin kell kaks päeval rampväsinud. Paraku tõotas õhtu pikk tulla ja kohustusi oli veel mitmeid. Näiteks käisin Inksu juures, kellel on korralik ahi, kooki küpsetamas. Nii tubli ma muidugi pole, et ise shokolaadikooki teha. Mina ostsin muidugi valmis taigna, mille vaid vormi pidi valama:D
Külalised olid kutsutud kella kaheksaks. Kuna erinevate streikide tõttu ei saanud päris mitmed inimesed tulla, ei osanud ma ka täpset külaliste arvu prognoosida. Lõpuks meid siiski kümne ringis kogunes.
Prantslastele üllataval kombel oligi Sonia punkt kell 8 ukse taga, pudel veini näpus. Õige pea saabusid ka Kristjan ja Liis ning siis Ingrid, Tanel ja Sandra. Paari tunni pärast rõõmustasid mind veel ka Silvie ja Kadri. Süüa oli palju (erinevad krõbuskid, kartulisalat, vinkud, kook) ja juua oli palju (vahuvein, lihtsalt vein, sangria). Kuna tegu siiski neljapäevaga ja peale minu, Sonia ja Sandra, kes ülikooli streiki "nautisid", olid teistel järgmine päev tegevused, siis asi väga pikale ei veininud. Kadri ja Silvie lasid pärast kaht vist jalga. Kingiks sain ohtralt Kalevi shokolaadi, glögi, shokolaadist jõuluvana, kaardi ning mitmeid pudeleid. Emme saatis e-kaardi ja issi lubas rohkem krediitkaarti kasutada;)

Glögi ja suure Annekese shokolaadi loodan peagi Inksu ja Silviega ka ära lahendada;)

Igatahes oli tore! Tänan kõiki läbi astumast!